Robot
Medlem
NHL 08 plåtat

Ännu ett när kommer det att sluta? antagligen inte förrens hockey försvinner eller när Ea lägger ner det vill säga alldrig.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

jepp nästa år är det väl 09 som gäller sedan vete tusan 2010kanske

hockey är kul men man kan inte mata samma smörja i snyggar paket till slut lessnar man 94 95 spelade jag mycket då var det kul men nu grafik upvisning mest

Inaktiv

Känns som Nhl-Serien går väldigt långsamt framåt.. Händer inte mycke nytt på den fronten.

Medlem

NHL 07 och 08 tar faktiskt ett ganska stort steg framåt. Både i kontroll och grafik.

Medlem

Vänta tills ni spelar det. NHL 08 är riktigt bra och ett stoooort steg framåt sen 07 och generellt.

Medlem
Skrivet av MulleMeck:

Känns som Nhl-Serien går väldigt långsamt framåt.. Händer inte mycke nytt på den fronten.

Inte mycket? 07 fick en rejäl makeover och vad jag har sett av 08 så har man gjort väldigt mycket nytt där också. Sen så måste alla sportspel av denna typ uppdateras varje år så inte spelarna befinner sig i fel klubbar, vilket kanske inte spelar någon roll för dig, men då behöver du inte köpa 08 heller.

Medlem

Har också slutat spela fifa/NHL-spelen. Att spelarna befinner sig i fel klubbar går att ordna med patchar.
Jag bryr mig inte så speciellt mycket om att kunna byta skridskor eller klubba till spelarna, utan jag vill bara lira och ha kul, vilket jag redan hade 95/96 (även om det är ganska gött med bättre grafik.)
Men att pracka på oss spel som bara har snäppet bättre grafik varje år istället för att släppa spelen var tredje år så att man märker större skillnad tycker jag bara är korkat. Dom vill ju bara tjäna pengar på det.

Medlem

Har spelat 07:an gigantiskt mycket, och ser fram emot 08 som fan. 07 består av många smått irriterande buggar som förhoppningsvis är fixade nu. Dom har gjort om skridskoåkandet helt, mer verklighetstrogna tacklingar, snyggare grafik, mer "levande" puck plus massa mer.

Klart dom släpper ett spel per år om dom nu tjänar pengar på det, hade ni inte gjort likadant? Fast, kan hålla med om att skillnaderna borde vara större mellan spelen.

08:an är ett givet köp iaf.


signatur

www.Nintendoblogg.se !! Nyheter om Nintendo o vad allt de berör!!

Inaktiv

Tror 08:an blir bra. Någon som vet om de behåller styrsystemet från 07 i detta eller är det back to old school igen? 07:ans system var väl lite bristfälligt men ett intressant försök av EA. Med lite finputsning blir det nog en ny standard, hoppas jag.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Nolite:

Tror 08:an blir bra. Någon som vet om de behåller styrsystemet från 07 i detta eller är det back to old school igen? 07:ans system var väl lite bristfälligt men ett intressant försök av EA. Med lite finputsning blir det nog en ny standard, hoppas jag.

Det är samma styrsystem, en aning finputsad! NHL2K8 har ju kopierat EA med samma styrsystem. Så det är nog redan en standard


signatur

www.Nintendoblogg.se !! Nyheter om Nintendo o vad allt de berör!!

Medlem

Någon som vet om PC-versionen kommer få "Skill Stick" den här gången?

Inaktiv

Härligt!

NHL08 får den utveckling jag har önskat mig länge, mer och mer åt RPG-hållet. Nu kan du t.om välja skridsko och klubbor med olika egenskaper.

Återstår bara lite andra features som förstapersonsvy och möjligheten att välja att bara spela med din skapade karaktär.
Sitter du bänken då sitter du där.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av MulleMeck:

Känns som Nhl-Serien går väldigt långsamt framåt.. Händer inte mycke nytt på den fronten.

Inte mycket? 07 fick en rejäl makeover och vad jag har sett av 08 så har man gjort väldigt mycket nytt där också. Sen så måste alla sportspel av denna typ uppdateras varje år så inte spelarna befinner sig i fel klubbar, vilket kanske inte spelar någon roll för dig, men då behöver du inte köpa 08 heller.

Dom släpper faktiskt ROOSTER uppdateringar på hemsidan, så du får lagen med senaste laguppställningarna och byten. Gjorde dom till 04, 05 och 06. Så varför skulle dom sluta göra det med 07 och 08?

1
Skriv svar