BioShock-avlöjande på söndag

Robot
Medlem
BioShock-avlöjande på söndag

naYs.
Ska bli fedt skojj det här.

Sitter på dx10 kort som suktar efter nåt grymt spel dock
tänker jag aldrig uppgradera till vista det här året ,
sämsta operativsystemet jag prövat, inte ens värt
det för dx10 effekterna i spelen.

Go Bioshock ;)!

Kan vara PS3, men det låter inte så troligt. Inte heller multiplayer, eftersom Ken Levine sagt att de helt och hållet velat fokusera på single player. Så ett demo kan vara en möjlig grej. Förhoppningsvis är det det.

Längtar! Ska nog köpa Collector's Edition.

Medlem

Enda spelet på x360n jag vill spela (möjligtvis Mass Effect också), så ett PS3-tillkännagivande hade inte varit fel. Även om det i princip redan är konfirmerat.

Medlem

Hade inte Microsoft köpt upp rättigheterna till spelet för en tid sedan?

Jag tror inte på en PS3-version, inte i nuläget iallafall. Nyss på E3 sa ju Microsoft att Bioshock skulle vara exklusivt för PC och Xbox 360, och det har ju inte gått så lång tid sen dess. Nae, PS3-version tror jag inte på i nuläget.

Inaktiv

finns ingen anledning att dom vill släppa det på ps3.
knappt nån har maskinen än.

Medlem

knappt nån eh jo bara några miljoner amerikaner bara..

Medlem

Hoppas på demo samt nyheter om en editor...

Flakmonkey

Troligtvis är det ett demo, men det vore förbannat trist om det bara var det...

Medlem

^- Demo plus att de kommer släppas till ps3an vore väl de ultimate för alla

Flakmonkey
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Demo plus att de kommer släppas till ps3an vore väl de ultimate för alla

Ett nytt Thief vore trevligt också... även om de med största sannolikhet inte äger rättigheterna till det

Medlem

Hoppas hoppas hoppas på att det kommer ett MP läge!! :):(


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av zauii89:

naYs.
Ska bli fedt skojj det här.

Sitter på dx10 kort som suktar efter nåt grymt spel dock
tänker jag aldrig uppgradera till vista det här året ,
sämsta operativsystemet jag prövat, inte ens värt
det för dx10 effekterna i spelen.

Go Bioshock ;)!

vet inte vad för beta du testat men om du ger Vista en chans så är det betydligt bättre än xp, förstår verkligen inte allt gnäll...tror det har med mognad att göra...

OnTopic:

Collectors varianten är fixad, nu vill man bara spela och så kommer denna nyhet upp på FZ, suget blir ju inte mindre...fyy


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Spännande, mycket spännande!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Hoppas hoppas hoppas på att det kommer ett MP läge!! :):(

Varför? Det enda jag vill ha när det gäller MP är COOP. Det fanns i System Shock 2 och det var kul där så skulle inte skada här också. Vanlig deathmatch är ju urtråkig när spelet är designad för SP och byggd på atmosfär.

Själv tror jag också det blir demo som avslöjas men skulle vara bra mycker roligare om de sade att COOP finns med :).

Medlem

Computer and video games skriver:
"A reliable source tells CVG that the announcement will involve Xbox 360 download content - sepcifically downloadable plasmids for the console version."
länk

Kotaku skriver:
"2K reps just contacted us to let us know BioShock is exclusive to Xbox360 and PC Games for Windows"
Länk

Vi får la vänta och se, ett demo vore ju inte fel för då hinner man avboka om det vore skit

Inaktiv

nyheten är väl att det blir försenat


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av tysonayt:

Hoppas hoppas hoppas på att det kommer ett MP läge!! :):(

Varför? Det enda jag vill ha när det gäller MP är COOP. Det fanns i System Shock 2 och det var kul där så skulle inte skada här också. Vanlig deathmatch är ju urtråkig när spelet är designad för SP och byggd på atmosfär.

Själv tror jag också det blir demo som avslöjas men skulle vara bra mycker roligare om de sade att COOP finns med :).

Tror du kan vänta lite med att sukta efter ett coop-läge. Det tog ju lång tid innan det kom ett till System Shock 2 också - men väntan gav resultat, så enormt roligt det var i coop!

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Demo plus att de kommer släppas till ps3an vore väl de ultimate för alla

för alla dom som valt fel konsol menar du ja

Medlem
Skrivet av snyft:

nyheten är väl att det blir försenat

Spelet har gått guld så det kommer den 24 augusti ska du se

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Demo plus att de kommer släppas till ps3an vore väl de ultimate för alla

för alla dom som valt fel konsol menar du ja

Ta ditt fanboy-dravel någon annanstans.

Inaktiv

de kanske släpper tidigare för en gång skull... om det stämmer så skall jag spendera resten av mitt liv under sängen i väntan på att jorden går under

Medlem

är BIshock DX9/DX10 eller enbart nån av de?

förbokade boxen eller CE/LE hoppas den kommer den 24 men kommer den 24-27 är inte det hela världen men skojj ska det bli se vad all hype om detta spel handlat om

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av zauii89:

naYs.
Ska bli fedt skojj det här.

Sitter på dx10 kort som suktar efter nåt grymt spel dock
tänker jag aldrig uppgradera till vista det här året ,
sämsta operativsystemet jag prövat, inte ens värt
det för dx10 effekterna i spelen.

Go Bioshock ;)!

vet inte vad för beta du testat men om du ger Vista en chans så är det betydligt bättre än xp, förstår verkligen inte allt gnäll...tror det har med mognad att göra...

OnTopic:

Collectors varianten är fixad, nu vill man bara spela och så kommer denna nyhet upp på FZ, suget blir ju inte mindre...fyy

För att vara ärlig vet jag inte själv,
men jag upplevde det väldigt buggigt,
och drivers finns det tillräckligt ont om till
alla möjliga saker när man kör vista.

Sen är den här löjliga överhypade sekretess
grejen fan löjlig av microsoft hela vista är
ju som ett FORT från medeltiden.

Fult e de också..
Dx9 har mkt kvar o ge så sparar mig
på dx10, är ändå mest bara dx10 supportande
spel som kommer inget direkt som stödjer
det 100igt.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Demo plus att de kommer släppas till ps3an vore väl de ultimate för alla

för alla dom som valt fel konsol menar du ja

Klockrent!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Citat:

In addition, the trailer debut will close with a surprise announcement by Game Head's Geoff Keighley. You won't want to miss this!

Tror överraskningen är datum för demo!

Skrivet av zauii89:

För att vara ärlig vet jag inte själv,
men jag upplevde det väldigt buggigt,
och drivers finns det tillräckligt ont om till
alla möjliga saker när man kör vista.

Sen är den här löjliga överhypade sekretess
grejen fan löjlig av microsoft hela vista är
ju som ett FORT från medeltiden.

Fult e de också..
Dx9 har mkt kvar o ge så sparar mig
på dx10, är ändå mest bara dx10 supportande
spel som kommer inget direkt som stödjer
det 100igt.

Är det så du övertalar dig själv så du kan må bättre??? Har du ens testad Vista?? Personligen funkar Vista mycket mer stabilt än XP. Har knappt haft någon BSOD. Så jag vet inte vad du pratar om??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av redmac:
Skrivet av zauii89:

naYs.
Ska bli fedt skojj det här.

Sitter på dx10 kort som suktar efter nåt grymt spel dock
tänker jag aldrig uppgradera till vista det här året ,
sämsta operativsystemet jag prövat, inte ens värt
det för dx10 effekterna i spelen.

Go Bioshock ;)!

vet inte vad för beta du testat men om du ger Vista en chans så är det betydligt bättre än xp, förstår verkligen inte allt gnäll...tror det har med mognad att göra...

OnTopic:

Collectors varianten är fixad, nu vill man bara spela och så kommer denna nyhet upp på FZ, suget blir ju inte mindre...fyy

För att vara ärlig vet jag inte själv,
men jag upplevde det väldigt buggigt,
och drivers finns det tillräckligt ont om till
alla möjliga saker när man kör vista.

Sen är den här löjliga överhypade sekretess
grejen fan löjlig av microsoft hela vista är
ju som ett FORT från medeltiden.

Fult e de också..
Dx9 har mkt kvar o ge så sparar mig
på dx10, är ändå mest bara dx10 supportande
spel som kommer inget direkt som stödjer
det 100igt.

Sluta våldtag Enter-tangenten när du skriver inlägg. Blir så mycket lättare att läsa det du skrivit då.

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av redmac:
Skrivet av zauii89:

naYs.
Ska bli fedt skojj det här.

Sitter på dx10 kort som suktar efter nåt grymt spel dock
tänker jag aldrig uppgradera till vista det här året ,
sämsta operativsystemet jag prövat, inte ens värt
det för dx10 effekterna i spelen.

Go Bioshock ;)!

vet inte vad för beta du testat men om du ger Vista en chans så är det betydligt bättre än xp, förstår verkligen inte allt gnäll...tror det har med mognad att göra...

OnTopic:

Collectors varianten är fixad, nu vill man bara spela och så kommer denna nyhet upp på FZ, suget blir ju inte mindre...fyy

För att vara ärlig vet jag inte själv,
men jag upplevde det väldigt buggigt,
och drivers finns det tillräckligt ont om till
alla möjliga saker när man kör vista.

Sen är den här löjliga överhypade sekretess
grejen fan löjlig av microsoft hela vista är
ju som ett FORT från medeltiden.

Fult e de också..
Dx9 har mkt kvar o ge så sparar mig
på dx10, är ändå mest bara dx10 supportande
spel som kommer inget direkt som stödjer
det 100igt.

Sluta våldtag Enter-tangenten när du skriver inlägg. Blir så mycket lättare att läsa det du skrivit då.

På rätt ställen sitter det vackert (så är dock inte detta fallet)

Offtopic:
Jingai tillbaks med den gamla avataren, nu!


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Citat:

In addition, the trailer debut will close with a surprise announcement by Game Head's Geoff Keighley. You won't want to miss this!

Tror överraskningen är datum för demo!

Skrivet av zauii89:

För att vara ärlig vet jag inte själv,
men jag upplevde det väldigt buggigt,
och drivers finns det tillräckligt ont om till
alla möjliga saker när man kör vista.

Sen är den här löjliga överhypade sekretess
grejen fan löjlig av microsoft hela vista är
ju som ett FORT från medeltiden.

Fult e de också..
Dx9 har mkt kvar o ge så sparar mig
på dx10, är ändå mest bara dx10 supportande
spel som kommer inget direkt som stödjer
det 100igt.

Är det så du övertalar dig själv så du kan må bättre??? Har du ens testad Vista?? Personligen funkar Vista mycket mer stabilt än XP. Har knappt haft någon BSOD. Så jag vet inte vad du pratar om??

Varför skulle jag göra det ?
Jävligt patetiskt svarat av dig. Så fan heller att de flyter på bättre , och jag är nog ensamm om att inte gilla vista också eller??

Skulle inte tro de.. möjligt att dem fixat en del men skiten är långt ifrån tillräckligt dugligt, precis som xp var i början.

Citat:

Sluta våldtag Enter-tangenten när du skriver inlägg. Blir så mycket lättare att läsa det du skrivit då.

De är väl tamefan inte så svårt att läsa ändå om man inte är helt snedögd? Lägg ner fjant kommentarerna.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Varför skulle jag göra det ?
Jävligt patetiskt svarat av dig. Så fan heller att de flyter på bättre , och jag är nog ensamm om att inte gilla vista också eller??

Vem är det som är patetisk?? Du baserar allt på vad andra tycker eller?? Du verkar inte ens ha testat det senaste tiden eller alls, det värsta jag vet när folk öppnar stinkhålet utan att veta vad dem pratar om. Visst många amatörer har problem med Vista, vet man vad man håller på med så kan man ha en Vista som funkar hur bra som helst. Såna som inte kan anpassa sig, och inte vill lägga en extra krona på uppgradera sina datorer hatar Vista. Visst vista har sina svagheter, men för mig personligen så funkar Vista bättre än XP nånsin gjort, och bara för att du inte klarar av ny teknik så är inte jag en lögnare för det.. Du kanske ska skaffa dig en egen uppfattning om hur det står till, och sluta säga vad andra säger?? Lusläsa genom forums för att veta vad andra tycker och tänker, stört löjligt!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

123
Skriv svar