Loki-demo släppt

Robot
Inaktiv
Loki-demo släppt

skulle testa igår, kör vista så har DX10 installerat, valde då att inte installera DX9.

MEN, då funkar det inte :P.

Inaktiv

Är de starforce i spelet?

Medlem
Skrivet av Psychoholic:

skulle testa igår, kör vista så har DX10 installerat, valde då att inte installera DX9.

MEN, då funkar det inte :P.

Du måste ha ett DX10 kort med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Om man gillar riktigt hjärndöd hack n slash så är det nog bra. Själv stängde jag av efter 5 minuter.

Medlem
Skrivet av Psychoholic:

skulle testa igår, kör vista så har DX10 installerat, valde då att inte installera DX9.

MEN, då funkar det inte :P.

Man måste ha de delarna av dx9 installerat för att kunna spela dx9 spel, ganska uppenbart med tanke på att dx10 är uppbyggt från början och inte inkluderar de tidigare versionerna.

Spelet var väl inget vidare enligt mig men det gav mig åtminstånde hopp om att tips faktiskt går fram.

Medlem

Tyckt kameran var jobbig och verkade inte så kanonkul. Blev ett korttest ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Jag tyckte det var rätt kul ska ju finnas coop på det så det kan kanske vara värt att skaffa


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Usch nej det må jag säga. Det här demot var inte speciellt upplyftande, inte för att jag över huvudtaget följt Loki men ändå. Kändes lite som ett kasst Titan Quest (TQ var ändå helt ok underhållning) och det faktum att man bara har 3 olika karaktärer att välja på bådar ju inte speciellt gott för något längre omspelningsvärde.

Efter att ha lirat i ungefär 10 minuter avfärdar jag Loki som ännu ett halvdant hack n slash som snart kommer falla i glömska.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Medlem

Vilken jävla besvikelse detta var. All i spelet kändes verkligen B :<

Medlem
Skrivet av AteroS:

Är de starforce i spelet?

Ja, tyvärr.

Inaktiv

Det "hackar" som tusan, trots att jag har en bra dator... Exakt samma fenomen som i Titan Quest, man blir tokig efter en stund. Det spelar ingen roll om man drar ner allting i botten och kör på lägsta upplösningen, det hackar precis likadant ändå.

Medlem
Skrivet av Dexx:
Skrivet av AteroS:

Är de starforce i spelet?

Ja, tyvärr.

Jaha, hur vet du det? Jag behövde inte reboota efter install och körde även removal tool utan att hitta något.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Dexx:
Skrivet av AteroS:

Är de starforce i spelet?

Ja, tyvärr.

Jaha, hur vet du det? Jag behövde inte reboota efter install och körde även removal tool utan att hitta något.

Själv installera jag det inte. Men en polare gjorde det och efter installationen så fanns StarForce gömd i Enhetshanteraren. Men det försvann med avinstallationen.

Medlem
Skrivet av Dexx:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Dexx:
Skrivet av AteroS:

Är de starforce i spelet?

Ja, tyvärr.

Jaha, hur vet du det? Jag behövde inte reboota efter install och körde även removal tool utan att hitta något.

Själv installera jag det inte. Men en polare gjorde det och efter installationen så fanns StarForce gömd i Enhetshanteraren. Men det försvann med avinstallationen.

ok


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

gick helt flyttande för mig och tycker det var ganska roligt kanske blir att köpa det när det komemr älskar hack n slash spel:D enda ajg tycker var dåligt var invetorit med rustningar armor sånt:S
borde vara som vanligt som i wow diablo2 osv mycket lättare att förståsig på.


signatur

Spela spel är kul ibland.

1
Skriv svar