En miljon förbokningar av Halo 3 i USA

Medlem
Skrivet av Nocturne:

ONT: Varför är denna serie så hypad? Är det för att det var det första (?) fps som gick att köra någorlunda bra på konsol eller? Fattar inte hypen. Enlighten me!

Har kört ettan ett antal gånger i splittscreen mot polare och något jag stör mig på är autoaimen, sikta 5 cm (på skämen) från en gubbe och du träffar, vad är det för kul med det? Bah fps ska köras med i alla fall mus, allt annat är bara kompromisser...
Överhypat är namnet.

Alla som har beställt Halo 3 - Legendary Edition upp med en hand. Ni som räcker upp kan känna er lurade... 1200:- för en plastkopia av en hjälm, geez...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Halo 3 - Lagendary Edition är mera för Hardcore fans som gillar spelen så mycket att dom vill ha någonting på hyllan att visa upp. Och det är inget fel med det. Endel har råd att köpa sig tuffa saker och endel har inte. *jag tillhör dom som inte har råd*

Medlem
Skrivet av redmac:

en miljon människor som saknar bra spelsmak;)

*flame shield activated*

Ska bli väldigt intressant att se om det lever upp till hypen. Jag har aldrig förstått mig på spelserien, och FPS blir jag bara mer och mer trött på.

KoP
Medlem
Skrivet av redmac:

en miljon människor som saknar bra spelsmak;)

*flame shield activated*

Näe.. är själv inget Halo fan.. men tycker icke man ska kritisera andra för deras vad av spelsmak i tron om att man själv besitter den "rätta" tron.. :/

Sen vad som driver klungorna till att förakta Halo har jag ingen aning om.. verkar mera som att folk "hakar" på utan att egentligen ha några
personliga skäl bakom.

Gillar man inte ett spel eller en spelserie behöver man ju inte elda upp sig i onödan utan bara låta dom som gillar spelet ägna sig åt det istället för att försöka tända eldar.

Inaktiv

[quote=redmac][quote=Twitch]

Skrivet av redmac:

en miljon människor som saknar bra spelsmak;)/quote]

knip eller skriv något vettigt!

"det är vettigt då det är ONTOPIC, det är SKILLNAD!"

he he, okeej....

Inaktiv

obscen överhype.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

Har förbokat spelet själv. Kommer att bli ruskigt bra. Lite "sköj" att Bioshock som är, reellt, en helt ny franchise men kostar mer i samlarutgåvan än Halo 3 (inte den där hjälmen då, men det är ju patetiskt...).

Glömde nästan: Halo 3 har co-op för fyra personer :heart:


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Nåja spelar ingen roll hur mycket ni skriker överhypat och allt vad det nu är. Halo 3 kommer få 10/10 i alla recensioner och kommer vara ett av årets bästa spel och det kommer sälja mer än något annat spel i år.
Deal with it

12
Skriv svar