Oh my god it's that funky shit!

Skägg.
10 Chambers
Oh my god it's that funky shit!

Fastän de bara spelade en låt ur min önskelista var gårdagens spelning mycket bra. De svettstinkande kläderna på badrumsgolvet är beviset på att det blev ett rejält drag bland publiken. Jag har sagt det tidigare, Prodigy är tillbaka. Gårdagens spelning var långt ifrån den trötta show de bjöd på senast och precis som Invaders Must Die var låtlistan mycket retroflört. Med Their Law satte de standarden för kvällen och efter det var det egentligen bara Keith Flints två låtar (Firestarter och efterföljande Run with the wolves) som inte höll samma samma intensiva nivå. Mest studs för min del blev det under Poison, Voodoo People och helt fenomenala avslutningen Out of Space med ett intro från Wind it Up.

Ungefärlig låtlista:
1. World's On Fire
2. Their Law
3. Breathe
4. Omen
5. Poison
6. Warriors Dance
7. Firestarter
8. Run with the Wolves
9. Voodoo People

Encore:
10. Invaders Must Die
11. Diesel Power
12. Smack My Bitch Up
13. Take me to the Hospital
14. Out Of Space

#blogg


signatur
Medlem
Oh my god it's that funky shit!

My god det var hårt. Sånt jävla drag och svettigt som fan


signatur

Patrick
Producer@DICE

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mongi:

My god det var hårt. Sånt jävla drag och svettigt som fan

Ja, jag har kanske helfel, men deras scenshow känns hyfsad unik för ett "dansband".


signatur
Medlem

De gör mkt bra musik Favoriterna är iaf Voodoo People, Breathe, Smack My bitch up, Firestarter och Out of Space


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar