Medlem
Det nya

Nu jäklar händer det saker här! Det gamla, fruktansvärt fula blogghuvudet är äntligen ersatt och som ni ser på bilden på mig där uppe undrar jag varför det inte hänt tidigare. Det ska jag omedelbart förklara för mig själv.

Ni andra får hålla till godo med en lögn: Jag är en hemskt upptagen människa. Välgörenhetsorganisationer och sånt, som ni vet.

En annan sak den uppmärksamme noterar är att jag numera satsar på en mer sofistikerad look överlag, vilket bland annat innebär fetlagda ord i början av varje nytt stycke. Jag har lagt märke till att fräcka bloggare gör så. Fräckare än mig blir man inte.

En annan sak hade jag tänkt sno från Tommy Rydlings blogg helt fräckt(!). Du kanske också noterat de där läckra fotnoterna han gör, då det ser ut som om texten är överstruken med en gul markeringspenna? Snyggt så det förslår. Sedan kom jag på att jag faktiskt inte fattar hur karln gör det.

Jag kommer alltså inte att sno det greppet från Tommy.

Viktigt i övrigt blir att alltid ha med en bild i varje inlägg. Uppenbarligen har experterna kommit fram till att folk inte läser blogginlägg utan bilder. Usch, jag har alltid ogillat folk. Men jag älskar dig.

Jonas Högberg spänner bloggmusklerna!!!

Men kom ihåg, det är bara kosmetiska förändringar. Bloggen är fortfarande tillräckligt kass för att inte platsa på spelbranchens bloggtopp. Ni känner mig. Jag håller på traditionerna.

#blogg

Medlem
Det nya

Och vem tog bilden? Va va va?

...kommentar överflödig, I guess.


signatur

Kittens are for real!

Inaktiv

är det dina riktiga muskler? fina!


signatur
Inaktiv

Fail! Jag kunde ha frilagt den åt dig.

Tveksamt att feta och hålla på också. Blir så himla påfrestande, lika lätt att ta på allvar som fetningar i pratbubblor. "Jag var ute och RASTADE HUNDEN igår, och blev LITE SUR FÖR ATT DET REGNADE på OSS. Sedan åt jag en DELIKAT PASTA med sparris. SPYDDE HELA natten. Hunden OSKADD." (Förlåt att jag läcker din dagbok, Jonas! Det var bara ett exempel.)

Inaktiv

Nya blogghuvudet är... feminint.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Om du byter ut hunden mot katten så stämmer det på pricken.


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Käre Jonas!
<FONT style="BACKGROUND-COLOR: yellow">Noby Noby Boy finns tillgängligt nu på Playstation Network för 35 kronor.</FONT style>


signatur

Vincere vel mori.

Hm. I get that a lot, these days.


signatur

Kittens are for real!

1
Skriv svar