Microsoft fasar ut äldre Xbox 360-modeller? *

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av Emret:

Sluta för helvete att säga Ett Xbox. Säger ni Ett dator också?

Ett X, en box så igentligen borde båda uttalen vara rätt.

Säger du "ett särskrivning" också?

Flakmonkey

Hoppas att det kommer en Core-version med HDMI-utgång och alla andra förändringar som nu sker... nu när man redan har en hårddisk till den gamla premiumen känns det ju onödigt att köpa en ny sån... men men

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av SWEBarb:

kan man skicka in sin gamla å få en ny då ? känns rätt värdelöst att ha en högljudd jäkel som kan också gå sönder närsomhelst..

enligt en eb games butik i göteborg sa en anställd där att eb games kommer ta emot äldre 360s i inbyte mot elite.
och då betalar man det som fattas där emellan.

hur mycke det kommer bli i mellanskillnad har jag ingen aning om.
men det är iaf ett smidigt sätt att bli av med sin gamla 360 och betala mycke mindre för en elite.

och narurligtvis få 3 års garanti då från microsoft.
för 3 års garantin gäller väl 360 elite också ?

Håller mig nog till det där... Men skulle inte Elite kosta 4999:- Då blir det ju lite drygt 2000:- Emellan =/ Eftersom man har core :G


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Härligt, ett stycke ny fin 32" lcd tv landade just i mitt rum så nu ska man bara spara ihop till en krysslåda också.


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Medlem

Man kan säga både ett och en 360, lika väl som att det heter en konsol eller ett tvspel.

Inaktiv
Skrivet av Tarden:

Härligt, ett stycke ny fin 32" lcd tv landade just i mitt rum så nu ska man bara spara ihop till en krysslåda också.

grattis

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Hoppas att det kommer en Core-version med HDMI-utgång och alla andra förändringar som nu sker... nu när man redan har en hårddisk till den gamla premiumen känns det ju onödigt att köpa en ny sån... men men

Det lär det inte göra...

"We have not announced any plans to add HDMI to the Xbox 360 Core System."

Vad jag har hört och tror kommer att hända är att Core försvinner och fler spel med "HDD Required" släpps...

Flakmonkey
Skrivet av Picke:

Det lär det inte göra...

"We have not announced any plans to add HDMI to the Xbox 360 Core System."

Vad jag har hört och tror kommer att hända är att Core försvinner och fler spel med "HDD Required" släpps...

Är också tveksam till om de kommer göra det, men samtidigt så har man hört "We have not announced" ett antal gånger för att sedan läsa tillkännagivandet några dagar senare...

Medlem

360 är skit om dom inte tillverkar en användarvänlig burk med större HD, som det är nu är det leksaker jämförbart med en PC, spela spel, jovisst det hade funkat om inte skiten hade sega laddtider.

BOTTEN!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av SWEDISH_-_M@SSACRE:

360 är skit om dom inte tillverkar en användarvänlig burk med större HD, som det är nu är det leksaker jämförbart med en PC, spela spel, jovisst det hade funkat om inte skiten hade sega laddtider.

BOTTEN!

Ah, det är för jäkligt med alla dessa spelkonsoler som mest duger till att spela spel på. Hrmpf.

Medlem

Köp bara köp :c

Medlem

Fan va gnälliga folk är...

Inaktiv
Inaktiv

Någon som vet vilken svensk återförsäljare som kommer få in dessa snabbast? Hur lång tid kommer det ta innan till exempel elgiganten får in de nya burkarna?

Någon? Tack på förhand!

släng gärna iväg ett pm!

Inaktiv
Skrivet av SWEDISH_-_M@SSACRE:

360 är skit om dom inte tillverkar en användarvänlig burk med större HD, som det är nu är det leksaker jämförbart med en PC, spela spel, jovisst det hade funkat om inte skiten hade sega laddtider.

BOTTEN!

så du tror inte det va långa laddnings tider på ps3 ?
jisses,
fick vänta och vänta när man skulle köra motorstorm.

123
Skriv svar