Film: SEGA Rally Revos terrängdeformation

Robot
Medlem
Film: SEGA Rally Revos terrängdeformation

Coolt, givet köp vad jag sett hittills.

Medlem

Sweet, ser ut om om de har fått med den härliga körkänslan från de förgående Sega Rally spelen.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

GRYMT!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Colin McRae: DIRT är det enda rallyspel man behöver... Riktigt bra banor, MYCKET variation och otroligt härlig körkänsla...

En annan rolig sak med DIRT är att lira med polare och sen asgarva när man kollar replays.

Medlem

Coolt att underlaget kan variera från asfalt till snö och alt därimellan:P

Medlem

ser fantastikt ut med underlagen man kör på. Något man måste kolla närmare på när det släpps.

Inaktiv
Skrivet av Astrality:

Colin McRae: DIRT är det enda rallyspel man behöver... Riktigt bra banor, MYCKET variation och otroligt härlig körkänsla...

En annan rolig sak med DIRT är att lira med polare och sen asgarva när man kollar replays.

Dock så vill man spela SPLITSCREEN. Tv-spel för mig är att sitta brevid varandra och spela, dvs en social grej.

Medlem
Skrivet av Astrality:

Colin McRae: DIRT är det enda rallyspel man behöver... Riktigt bra banor, MYCKET variation och otroligt härlig körkänsla...

En annan rolig sak med DIRT är att lira med polare och sen asgarva när man kollar replays.

Lira med polare säger du? Sega Rally Revo har splitscreen vilket DIRT inte har. Avgör saken för min del om man står och väljer.

EDIT: Doh, 9 sekunder för långsam.

Medlem

Jösses vad imponerande!!!! *dreggel*


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

ser riktigt riktigt fint ut. måste jag verkligen testa när det kommer ut

Medlem

Så sugen man blir

Astrality. Din kommentar var helt onödig. Varför börja "bråka" om vilket som är bäst när man kan ha skoj med båda spelen. Det är bara löjligt att alltid vilja utesluta något.

Medlem

grym grafik!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

1
Skriv svar