Robot
Medlem
Fury fotat

För att vara lite taskig, men det såg mer ut som UE2 än 3?? Inte för att det är viktigt, men tänkte bara det när jag titta på screensen..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Mjo, ser inte lika väldetaljerat ut som UT3 men det verkar bli ett roligt spel, kmr kanske köpa det fast det beror på hur bra gamespot/fz/gamereactor tycker det är

Inaktiv

testat betan och måste säga att det var otroligt tråkigt

Inaktiv
Skrivet av Psychoholic:

testat betan och måste säga att det var otroligt tråkigt

Kan jag få ditt acc då? (A)

Medlem
Skrivet av Psychoholic:

testat betan och måste säga att det var otroligt tråkigt

Måste hålla med där. Lite som att spela Jedi Acedemy online med klasser och toolbars ala WoW. Rätt sugit att det inte verkade finnas nån standard attack utan allt var magier(som inte krävde mana..)

Medlem

Jag har testat lite och det var rätt skoj ett tag, även fast jag inte har någon aning om vad jag gjorde. Grafiken var helkass, men det står också en fin text att "Graphics not final" eller något (då spelar jag med low). Det verkar ganska intressant, men inget jag har tid med för tillfället. :<

Medlem

Nån som vet hur det är tänkt att finansieras?


signatur

I never hate in plural.

Medlem

Det där var ett jästrans stort svärd...


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Rätt osnyggt för att var U3 motorn måste jag säga.

Inaktiv

Inte direkt snyggt och ser riktigt stelt ut. Känns som ett filmbaranseat spel Buget dåra.


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

1
Skriv svar