R.I.P Nimiq

Medlem
R.I.P Nimiq

Inatt hände något väldigt tragiskt. En god vän fick livshotande skador och förklarades hjärndöd.

Känd som Nimiq har han varit mig trogen så länge jag kan minnas, men nu är detta slut. Han började göra en massa ljud som väckte mig inatt, och efter ett två timmar långt akutingrepp var jag tvungen att förklara honom hjärndöd, klockan 02:07. Det såg bra ut halvvägs in, men det gick tyvärr inte att stoppa.

Jag vet inte vad som hände, men jag gissar på att något kortslöts eller blev så överhettat så att det gick sönder, men Nimiqs trådlösa nätverkskort dog, precis som hans trådade gjorde för ett tag sen. Han kan inte längre kommunicera med någon annan dator i realtid, utan måste nu använda sig av ett usb-minne för detta.
Jag hoppas att han får ett bra efterliv eller att han kanske återuppstår som en liten glad kanin, eller en macbook. Allt jag vet är att jag kommer att sakna honom.

Vila i frid, Nimiq.

Nimiq under akutingreppet. Fick tillfälligt igång honom i "fullt" fungerande skick med hjälp av en hårddisktransplantation, som ursprungligen kom från han själv. Tyvärr varade det inte mer än ett par minuter

#blogg

Medlem
R.I.P Nimiq

Rest in Peace Nimiq, you shall be missed. )':

Medlem

Hur gammal blev han?

RIP :'(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Grafiska bilder är inte uppskattat utan någon form av varning.

RIP


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

RIP Computer.


signatur

Wai

1
Skriv svar