Mario Super Galaxy-omslaget presenterat

Robot
Medlem
Mario Super Galaxy-omslaget presenterat

Hehe, vad fint

Medlem

Men ärligt talat - vad skulle vara så bra med en mario som springer runt planeter och har sig? Är det nån som verkligen tror det här blir ett bra spel? Senaste bra Mario var väl ändå det som kom till DS?


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Händelsevis var det spelet också det senaste Mario-spelet.

Snyggt omslag. Definitivt köp.

Medlem

Riktigt fult omslag tycker jag


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv
Skrivet av the_cru:

Men ärligt talat - vad skulle vara så bra med en mario som springer runt planeter och har sig? Är det nån som verkligen tror det här blir ett bra spel? Senaste bra Mario var väl ändå det som kom till DS?

Super Paper Mario? Det tycker iallafall jag är ett bra spel. Det kom väl efter DS-spelet? Fast det kanske bara är bra för att jag är ett Mario-fan. =/

Inaktiv

*insta buy*.

Omslaget som man kunde tänka sig. Utan att vara en språkpolis kallade man alltid spelen för "Super Mario...." och inte "Mario Super...", men det kanske bara var jag


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Händelsevis var det spelet också det senaste Mario-spelet.

Snyggt omslag. Definitivt köp.

Hah, exakt min tanke när jag läste det. Men så kom jag på Paper Mario, som är fantastiskt. Samt om man nu vill räkna det till Mario-serien: Mario Strikers. Även det guld värt. Sen finns det säkert en massa skit jag missat däremellan. Mario Party har jag aldrig testat så det kan jag inte uttala mig om.

Och ja, definitivt köp idd.

Inaktiv

Ungefär som jag tänkte mig

Inaktiv

Givet köp!


signatur

sleeplezz

Inaktiv
Skrivet av the_cru:

Men ärligt talat - vad skulle vara så bra med en mario som springer runt planeter och har sig? Är det nån som verkligen tror det här blir ett bra spel? Senaste bra Mario var väl ändå det som kom till DS?

Jag "tror" riktigt mycket att spelet blir bra ja.


signatur

sleeplezz

Medlem

Jo, New super mario bros var proffsigt bra.

Medlem

Det är möjligt att det bara är jag, men jag tycker de här nyheterna om olika spels omslag är fullständigt ointressanta. Får ni betalt per nyhet ni lägger upp eller?
Kvalité! Inte kvantitet!

Flakmonkey
Skrivet av Megakickass:

Det är möjligt att det bara är jag, men jag tycker de här nyheterna om olika spels omslag är fullständigt ointressanta. Får ni betalt per nyhet ni lägger upp eller?
Kvalité! Inte kvantitet!

Och vad är kvalité? Jag är själv bara intresserad av Unreal Tournament III, så för mig är det ju enbart de nyheterna som har någon form av kvalité. Visst skulle vi kunna gallra bort en massa nyheter och bara ta de som vi själva tycker är intressanta, men då skulle vi med största sannolikhet missa en herrans massa nyheter som våra besökare är intresserade av...

Då är det betydligt bättre om du, jag och alla andra helt enkelt inte läser de nyheter som inte är av intresse. Ser du en rubrik som inte är intressant så är det väl bara att hoppa över den?

Medlem

Fan så creepy Mario ser ut egentligen.. Hade jag barn skulle jag inte låtit dem leka med den gubben.

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Fan så creepy Mario ser ut egentligen.. Hade jag barn skulle jag inte låtit dem leka med den gubben.

Och det menar du verkligen? Dont think so....


signatur

sleeplezz

Medlem

Jag har inte lirat Super Mario-spelen sedan Mario 64, och det gillade jag till 70%. Skall införskaffa mig det via Shoppen idag tänkte jag. Trist att de inte hade spelet redo redan vid Wii's lansering. Jag gillar att få ett Mario-spel skeppat med en Nintendo-konsol...

Medlem

"Mario Super Galaxy" : >

Ot; Ser nice ut, ett givet köp detta

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Megakickass:

Det är möjligt att det bara är jag, men jag tycker de här nyheterna om olika spels omslag är fullständigt ointressanta. Får ni betalt per nyhet ni lägger upp eller?
Kvalité! Inte kvantitet!

Då är det betydligt bättre om du, jag och alla andra helt enkelt inte läser de nyheter som inte är av intresse. Ser du en rubrik som inte är intressant så är det väl bara att hoppa över den?

Håller med helt och hållet!
Sen att enheterna har fått sina egna färger har gjort så att man kan scrolla ännu snabbare i nyhetsrollern än förut

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Megakickass:

Det är möjligt att det bara är jag, men jag tycker de här nyheterna om olika spels omslag är fullständigt ointressanta. Får ni betalt per nyhet ni lägger upp eller?
Kvalité! Inte kvantitet!

Och vad är kvalité? Jag är själv bara intresserad av Unreal Tournament III, så för mig är det ju enbart de nyheterna som har någon form av kvalité. Visst skulle vi kunna gallra bort en massa nyheter och bara ta de som vi själva tycker är intressanta, men då skulle vi med största sannolikhet missa en herrans massa nyheter som våra besökare är intresserade av...

Då är det betydligt bättre om du, jag och alla andra helt enkelt inte läser de nyheter som inte är av intresse. Ser du en rubrik som inte är intressant så är det väl bara att hoppa över den?

Nu drar du det till sin spets, låt mig kontra med samma medel. Om ni nu tänker lägga upp alla möjliga nyheter borde ni väl lägga upp allting som händer i hela spelvärlden? För ni ska ju inte bedömma hur intressant en nyhet är? Det är klart som fan att ni ska göra det! Det är det som gör fragzone till sveriges bästa och mest läsvärda spelsite. Att JUST NI sitter och letar nyheter, formulerar om dom och publicerar dom till oss på ett lättläsligt sätt. Därför ligger det i allra högsta grad hos er att tänka "hmm, det här kanske inte riktigt var så där jätteintressant."
På samma sätt låter Svenska Dagbladet eller Dagens Industri bli att publicera "nyheten" om att bonden Jerker det här året fick 5% mer skörd än förra, hade dom gjort det hade folk börjat undra vad dom sysslar med.

Ska man publicera nyheter av det slaget måste det finnas ett värde i det, till exempel att ni analyserar varför omslaget ser ut som det gör(om det nu sticker ut på nåt sätt), eller förklarar för läsaren att Mario's omslag minsann har sett likadana ut i 20 år och det är ju jättehäftigt!

Bah.. never mind me, jag överreagerade lite

Medlem

Jag tror det här kommer bli bra... DOm flesta super mario spelen .. Brukar vara bra.. Både kul för vuxna och barn !!
Lungt köp bart...

Inaktiv

Men Megakickass är inte detta spel ett av Wii:s största med Zelda?
Då tycker jag att omslag och annan hype är ganska bra, då omslag måste betyda att det snart är ute vilket gagnar oss konsumenter?

Medlem

Förvisso, men jag pratade om omslagsnyheter i allmänhet, det postades ju en annan nyhet om omslag för nån vecka sedan. Hur kul är det om det postas omslag varje dag om olika spel?

1
Skriv svar