Film: första delen i Far Cry 2:s utvecklardagbok

Robot
Film: första delen i Far Cry 2:s utvecklardagbok
Medlem
Film: första delen i Far Cry 2:s utvecklardagbok

Fan vad spännande... eller inte...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

inte lite sprutor

Medlem

Härliga sprutor


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv
Medlem

Snälla, Ubi, låt oss inte se del2. Det kan bara bli så mycket sämre...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Boring? Mera spänning!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Snälla, Ubi, låt oss inte se del2. Det kan bara bli så mycket sämre...

Du behöver inte titta. Ingen som tvingar dig.

Medlem
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av Hipshot:

Snälla, Ubi, låt oss inte se del2. Det kan bara bli så mycket sämre...

Du behöver inte titta. Ingen som tvingar dig.

Jag vill bara påskina och upplysa - absolut inte döma.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Mosad hjärna, avhuggna huvuden, säljakt, utklämda ögon, FZ staff naken, löptikar, repiga orginal CDs, etc...... Allt går bra men sprutor fixar jag inte. Varningstext nästa gång tack!

Medlem

Alltså, har jag fattat fel. Är Far Cry 2 och Crysis två olika spel eller?

Medlem

Ser fram emot dagboken, lol (Ja, jag är seriös)

Edit: TreeTrallen, ja det är två helt olika spel.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av treetrallen:

Alltså, har jag fattat fel. Är Far Cry 2 och Crysis två olika spel eller?

Far Cry 2 är Far Cry 2, Crysis är Crysis...

Så ja, det två olika spel.


signatur

<3

Medlem

Vem vet, nästa gång kanske vi får se när de "leker" med sig själva istället. Men om det skulle vara mer intressant vettifan...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Far Cry 2 kommer garanterat bli bättre, för denna gången är det inga jävla mutanter och cpiga monster. Och jag älskade Far Cry 1 tills monsterna och mutanterna kom, sen slutade jag spela det. Läste förhandtitten i pcgamer och det verkar skitgrymt. Som exempel så kommer vissa vapen att "jamma" sig, och precis som i verkligheten är det m16 som jammar endel och ak destu mindre så klart. Sen kommer vapen att försämras ju längre du använder dom, som rost m.m, så man måste byta vapen med folk man skjuter ner, sen kan man starta små fina bränder också :). Jag tror det kommer bli grymt bra faktiskt.

Medlem

"would you like some cheese to that whine of yours?"

Seriöst, det är väl klart att spelutvecklare har vanliga arbetsdagar och jag förmodar att en resa till afrika handlar om att ta in intryck, lite som rockstargänget gör inför nya GTA-spel. elelr så är det bara kickoff. i vilket fall som helst så uppskattar jag en insikt i en en värld som alla har olika föreställningar om.
ponera nu att de tar bilder i afrika och om 6 månader så kan ni spela betan baserat på några av de bilderna/miljöerna. då har ni insikten att uppskatta det.

för övrigt vill jag se filmerna från massives fest som de hade tidigare i år... men det får jag inte.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Far Cry 2 kommer garanterat bli bättre, för denna gången är det inga jävla mutanter och cpiga monster. Och jag älskade Far Cry 1 tills monsterna och mutanterna kom, sen slutade jag spela det. Läste förhandtitten i pcgamer och det verkar skitgrymt. Som exempel så kommer vissa vapen att "jamma" sig, och precis som i verkligheten är det m16 som jammar endel och ak destu mindre så klart. Sen kommer vapen att försämras ju längre du använder dom, som rost m.m, så man måste byta vapen med folk man skjuter ner, sen kan man starta små fina bränder också :). Jag tror det kommer bli grymt bra faktiskt.

Jag kan bara hålla med. Jag älskade spelet fram tills monstren kom. då slutade jag spela, inte för att spelet blev sämre utan för att jag är alldeles för nervig för det där (nej, jag spelar inga zombiespel heller förutom stubbs the zombie). Jag ser fram mot det här som tusan och i min begränsade spelvärld var det roligt att spela en shooter som faktiskt förnyade genren.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Inaktiv

Trevligt med en uppföljare till FC, har spelat igenom ettan ett par gånger och flummat runt på kartorna så mycket som möjligt.

riktigt kul att köra MP och smyga runt långt bort på någon bergstopp och skjuta med snipern hehe.

Inaktiv

Trodde det skulle va ingame och var helt lyrisk. Nu fick man se halvfeta spelutvecklare som ska göra nästan världens mästerspel som får sprutor i låren och armarna


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

Medlem

Känns lite B över det här

Inaktiv

alla som säger, " jag spelade fram till monstren kom", fan va töntigt. Ni fick säkert mind explosion för att det va så bra och inte B monster som i alla andra FPS. Ganska orginell idé med Muterade apor. Far Cry va och är ett grymt spel. Jag tror att uppföljaren kan bli lika bra, ska bli skoj å följa utvecklingen

1
Skriv svar