Hellgate: London till Europa 2 november

Robot
Medlem
Hellgate: London till Europa 2 november

Tycker det är drygt när man inte kan släppa spelet samtidigt i världen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Åh! Orkar inte vänta, vill spela nu!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Tycker det är drygt när man inte kan släppa spelet samtidigt i världen.

2 dagar är inte så mycket. Finns säkert en naturlig förklaring.

Tänk de som släpper spel i USA 14 dagar i förväg.

Qus
Medlem

Spelade alphabetan jag fick invite till ganska nyligen och jag blev inte imponerad

Medlem

Hoppas på det bästa. Undrar hur mkt försäljning man missar på två dagars fördröjnng. Julafton för pirater.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Bt
Medlem

Europa 2?

Siffror upp till tio brukar man skriva med bokstäver. "Hellgate London till Europa andra november" ser bättre ut imo.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Qus:

Spelade alphabetan jag fick invite till ganska nyligen och jag blev inte imponerad

Sedan är det en alphabeta också...

Medlem
Skrivet av Bt:

Europa 2?

Siffror upp till tio brukar man skriva med siffror. "Hellgate London till Europa andra november" ser bättre ut imo.

En edit på det där så kanske det blir rätt?

Medlem

kul!!:D
vill ha spelet nu hopaps jag kmr med i betan ush komemr sita spela det hela tiden:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

najs om man kunde få ett demo innan jag är fortfarande lite osäker om detta blir något.

Bt
Medlem

Mjo, var trött


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

"Alphabeta" ...heh.

Medlem

November wtf? Skulle inte detta släppas under sensommaren?

Medlem

Har aldrig blivit sugen på det här spelet, och det ska tydligen ha månadskostnad också, så då kan köpa Age of Conan istället som släpps samtidigt.

Medlem
Skrivet av Clabbe:

Har aldrig blivit sugen på det här spelet, och det ska tydligen ha månadskostnad också, så då kan köpa Age of Conan istället som släpps samtidigt.

man kan betala en månadskostnad om man vill få tillgång till fler saker. tror det va det iaf. ananrs får någon rätta mig!

Medlem
Skrivet av stream:

November wtf? Skulle inte detta släppas under sensommaren?

Jo det skulle det.

Inaktiv

Bt: Siffror upp till och med tolv är det faktiskt Hur var det med högskolestudierna?

För övrigt ser detta, av allt att döma, ut att bli ett riktigt bra spel. Hoppas bara att maskinen orkar med det för Hr. Nolite ids icke uppgradera burken för något enstaka spel. Längre.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

hmmm vart finns det beta? vill testa

Inaktiv
Skrivet av Xenil:
Skrivet av Clabbe:

Har aldrig blivit sugen på det här spelet, och det ska tydligen ha månadskostnad också, så då kan köpa Age of Conan istället som släpps samtidigt.

man kan betala en månadskostnad om man vill få tillgång till fler saker. tror det va det iaf. ananrs får någon rätta mig!

Yeap det är rätt, typ att man kan ha mer karatärer och mer utrymme osv.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Att dom släpper hellgate i novmember har nog med julhandeln att göra försälnings tatik plus att dom får bort ännu mer buggar.

Inaktiv

wooo gimme gimme!

längtar så jävla mycket efter detta spel, mest för att det innehåller co-op :D.

Och självklart så väntar man sig ju att de ska leverera ett MP-spel med högkvalite :D.

HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS

Medlem

Blir inget köp för mig. Kommer vad jag tror bättre spel i Nov.
Fan alla har bestämt att dom ska släppa sina spel i november...

Assassin's Creed
Lost Odyssey
Army of Two
Mass Effect

Till Xbox iofs men...

Inaktiv

Jag tycker det verkar rätt trevligt, positivt överaskad då jag hatar alla andra fps rpgs som jag lirat innan (oblivion tex). Detta verkar ha precis vad jag letat efter sen diablo2, ett snabbt o röjigt hackn slash. Ui verkar lite för snäll o tråkigt dock (fula färger) men så länge den är funktionell så. Hoppas på många skills/bossar/levels i detta spel.

1
Skriv svar