Nya ET:QW-betan på FZ

Robot
Medlem
Nya ET:QW-betan på FZ

fick ingen nyckel till dena beta :(, för man kan väl inte använda samma som till första?


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

fick ingen nyckel till dena beta :(, för man kan väl inte använda samma som till första?

Samma nyckel funkar, jag upprepar: Samma nyckel fungerar.

Go get them TigeR!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Yehoo! tankar nu!


signatur

<3

Medlem

Väntade på att FZ skulle uppa den, orka sitta med fileplanet och dona :<

Medlem

Måste man ha nyckel för att kunna testa? Alltså jag menar dra igång spelet och springa runt lite så man kan testa känslan. Själva spelandet kan jag vänta med tills spelet släpps.

Medlem

e det öppen beta? kan vara en fördel att ange den infon i nyheten.

Medlem

tror detta är förtsättnignen på public betan, som ia..f fileplanet gav bort nyklar till tidigare.


signatur

P.L.U.R

Medlem

just det glömmde, någon som vet om det kommit upp fler erupeiska serverar? eller om dom släppt en server version som man kan tanka ner?...

tips på ET:QW kanal på IRC hade varit trevlgit också


signatur

P.L.U.R

Wow, fantastiskt så kul det är. Det infriar alla mina förhoppningar som jag klarade av att inte grusa då alla surintryck från första betan kom

Det går bra på min dator och ser absolut tillräckligt snyggt ut. Det är snabbt utan att överdriva. Det händer alltid något. Skitbra!

Bt
Medlem
Skrivet av Kovski:

Väntade på att FZ skulle uppa den, orka sitta med fileplanet och dona :<

Hade du ju inte behövt vänta på, fanns på flera andra stälen, som torrent på speltorrents.se bland annat.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av urken:

fick ingen nyckel till dena beta :(, för man kan väl inte använda samma som till första?

Samma nyckel funkar, jag upprepar: Samma nyckel fungerar.

Go get them TigeR!

kan även fortsätta köra med samma konto som man använde tidigare

Medlem

Jag kan också bekräfta att min nyckel från första betan funkar i denna betan med.

Medlem

Samma här, funkar fint från beta 1. Måste säga att det blir riktigt hektiskt med 24 spelare.

Medlem
Skrivet av Bt:
Skrivet av Kovski:

Väntade på att FZ skulle uppa den, orka sitta med fileplanet och dona :<

Hade du ju inte behövt vänta på, fanns på flera andra stälen, som torrent på speltorrents.se bland annat.

Å andra sidan är fz alltid allra snabbast.

Själv har man tappat suget efter QW:ET. :/

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Bt:
Skrivet av Kovski:

Väntade på att FZ skulle uppa den, orka sitta med fileplanet och dona :<

Hade du ju inte behövt vänta på, fanns på flera andra stälen, som torrent på speltorrents.se bland annat.

Å andra sidan är fz alltid allra snabbast.

Själv har man tappat suget efter QW:ET. :/

samma här, första betan var en rejäl besvikelse...vet inte om man har tid och ork att testa den nya clienten, lär bli mer besviken...eller?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

någon som vet om man kan isntalera detta rakt över första betan eller om man msåte rensa och sen instalera igen?


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av SorbP:

någon som vet om man kan isntalera detta rakt över första betan eller om man msåte rensa och sen instalera igen?

Alltid säkrast att rensa. Det tar inte så lång tid heller.

Medlem

skall man avinstallera beta 1 innan då eller?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

skall man avinstallera beta 1 innan då eller?

Det är bara att installera över den gamla, då slipper man skriva in nyckeln igen.

Skrivet av SorbP:

just det glömmde, någon som vet om det kommit upp fler erupeiska serverar? eller om dom släppt en server version som man kan tanka ner?...

tips på ET:QW kanal på IRC hade varit trevlgit också

Nu finns det möjlighet att starta en egen orankad server, så nu finns det bra många fler servrar.
Edit: ta det där med att starta servrar med en nypa salt, jag lyckades bara att starta lan-servrar. Men det ska gå enl. patch note

Annars så kan jag tillägga att beta 2 är bra mycket bättre än beta 1. Förutom en massa fluff som dom har petat in så flyter spelet bättre. Sen har dom fixat hitbox/lagg, så nu träffar man där man siktar.

Det var nån som frågade om beta2 var en öppen beta, så är det inte. Du måste ha nyckel.


signatur

living let die

Medlem

Det går inte att få tag på nyckel om man laddar ner det nu??? Gick in på fileplanet men där finns det bara nycklar till dom som betalar, eller?

Medlem

När beta2 släpptes så kom det 25 000 nya beta nycklar. Vad jag har förstått så är dom slut.


signatur

living let die

Medlem
Skrivet av SorbP:

just det glömmde, någon som vet om det kommit upp fler erupeiska serverar? eller om dom släppt en server version som man kan tanka ner?...

tips på ET:QW kanal på IRC hade varit trevlgit också

#etqwbeta eller #qw.se på quakenet funkar


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Inaktiv
Skrivet av artist:
Skrivet av nudelsdesign:

skall man avinstallera beta 1 innan då eller?

Det är bara att installera över den gamla, då slipper man skriva in nyckeln igen.

Skrivet av SorbP:

just det glömmde, någon som vet om det kommit upp fler erupeiska serverar? eller om dom släppt en server version som man kan tanka ner?...

tips på ET:QW kanal på IRC hade varit trevlgit också

Nu finns det möjlighet att starta en egen orankad server, så nu finns det bra många fler servrar.
Edit: ta det där med att starta servrar med en nypa salt, jag lyckades bara att starta lan-servrar. Men det ska gå enl. patch note

Annars så kan jag tillägga att beta 2 är bra mycket bättre än beta 1. Förutom en massa fluff som dom har petat in så flyter spelet bättre. Sen har dom fixat hitbox/lagg, så nu träffar man där man siktar.

Det var nån som frågade om beta2 var en öppen beta, så är det inte. Du måste ha nyckel.

Hur lyckades du med att starta en server?

Medlem

För att starta server behover du bara på startmenyn använda dig utav Server Launcher.

Inaktiv
Skrivet av mazk0:

För att starta server behover du bara på startmenyn använda dig utav Server Launcher.

Ah men då måste man väl ha någon slags konsol?

Medlem

Usch, börjar få bf2 känslor av det här. Visst låter det enkelt.. "starta server launcher och namnge din server, sen är det bara att köra".

Nu till problemet, du kan inte spela på samma gamex86.dll som du kör servern på. Men då finns den en fin fil som heter "usergroups.dll" som man ska lägga in. Om man säger såhär, jag håller på att installera om spelet nu.
Men, men.. det kommer att funka.. Så småningom. Än så länge så har jag inte formaterat om datorn (som jag blev tvungen med i bf2).

Arwei - Som jag har förstått det så kan man både köra med "admin" panelen i menyn och även med rcon i panelen. Men som sagt.. Det är vad jag har läst.

Om det är någon som är sugen på att leka själv så kan jag rekomendera http://www.enemyterritory.com ´s forum. Det finns en hel del bra guider där, inte för att den funkade för min maskin. Men endå


signatur

living let die

Medlem

Någon som tröttnat på sin beta eller har två nycklar kan ju gärna privmsg mig med en nyckel. Share the fun :S

Inaktiv

Har fortfarande samma muslagg som i beta 1 även fast spelet flyter bra i övrigt, vilket gör det typ ospelbart. Men aja, spelet är ju inte direkt nån höjdare ändå..

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Bt:
Skrivet av Kovski:

Väntade på att FZ skulle uppa den, orka sitta med fileplanet och dona :<

Hade du ju inte behövt vänta på, fanns på flera andra stälen, som torrent på speltorrents.se bland annat.

Å andra sidan är fz alltid allra snabbast.

Själv har man tappat suget efter QW:ET. :/

samma här, första betan var en rejäl besvikelse...vet inte om man har tid och ork att testa den nya clienten, lär bli mer besviken...eller?

@redmac: Personligen blev jag glatt överraskad över att de förbättrat så mkt som de gjort. FPS-en har ökat, skotten VERKADE träffa där jag siktade och muslagget tyckte jag personligen inte var störande förutom i menyerna... Vette fan varför det bara känns där? Nu har jag iofs bara lirat i en timme eller så, men för att SD inte ligger på latsidan iaf!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

12
Skriv svar