UT3 för PS3 stöder mus och tangentbord

Robot
Medlem
UT3 för PS3 stöder mus och tangentbord

fint som snus !!!!


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Jo, fast då måste man ju köpa mus & tangentbord till PS3an också..

Är det inte då lite lättare att köpa spelet till PC istället då, betydligt mycket billigare...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Men kolla, nån har fattat hur man ska spela.

Edit: Detta kanske kommer innebära att fler spel till PS3 som skulle spelas bättre med mus, just får stöd pga att UT3 har det.

Medlem

fränt, sugen på en PS3 billigare än att uppgradera datorn


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Blir bara mera nöjd med mitt inköp av PS3an

Inaktiv

heter det inte stödjer?
eller?
har jag fel?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Avstängd

Varför måste man köpa nytt tangentbord och mus? Om man har ett tangentbord och mus som har USB-kontakt ska det väl gå?

Medlem

Mycket intressant. Blir nog ett köp av UT3 till PS3an iaf.

Medlem

BRA SKIT!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av MacCoy:

heter det inte stödjer?
eller?
har jag fel?

Båda funkar och är lika vanliga.

Resultat 1 - 10 av ungefär 2 130 000 svenska sidor för stöder.
Resultat 1 - 10 av ungefär 2 120 000 svenska sidor för stödjer.

Medlem

konsole transform to PC?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

yes, precis vad jag saknar i konsollvärlden

hoppas fler spel tar efter

Inaktiv

vad ska man med en ps3a till nu då? den är ju en dator... och en sån har man redan

Medlem

ps3:an har ju usb stöd, så alla möss som funkar bra utan drivrutiner bör väll funka, min nya deathadder gör det i.a.f och den gammla trontjänaren intelimosue 3.0.

jag hoppas i.a.f att vanlgia möss funakr så man itne behöver någon speciall till ps3:an vetatt vnaliga don och t-bord ska funka om man kör linux på ps3:an, så någon som vet?


signatur

P.L.U.R

Medlem

Riktigt bra.

SorbP: Det kom tårar av blod från SAOL här hemma då jag läste ditt inlägg.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

inte mycket till konsol där inte!

Medlem
Skrivet av cREJBI:

vad ska man med en ps3a till nu då? den är ju en dator... och en sån har man redan

Så du köper en konsoll bara för att det är en konsoll? Jag köpte min xbox360 för att det fanns intressanta spel samt att det var billigare än att uppgradera min pc. Mus + tgb är ett av många tillbehör till konsoller och skall knappast se som något PC exklusivt.

Medlem

Nu börjar det likna någonting.

Inaktiv

Nu blev man ju lite sugen på en PS3. Har lovat mig själv att detta är min sista PC. De krånglar så ofantligt mycket, och min är så seg och gammal. Nästa gång blir det att testa en Mac, eftersom jag bara pysslar med musik och internet nu för tiden.

Medlem

Sweet, då suddas sakta men säkert behovet av en konsoll överhuvudtaget ut.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Då kanske man köper UT3 till PS3 istället. Roligare att köra på en 40" HDTV än en 17" dataskärm.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Sweet, då suddas sakta men säkert behovet av en konsoll överhuvudtaget ut.

suddas ut? snarare att behovet blir större


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]Riktigt bra.

SorbP: Det kom tårar av blod från SAOL här hemma då jag läste ditt inlägg.

hahaha

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av CastorFiber:

Sweet, då suddas sakta men säkert behovet av en konsoll överhuvudtaget ut.

suddas ut? snarare att behovet blir större

Hur tänker du då?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Grejen är dock att de skriver att de kommer göra det på ett sätt så båda funkar. Eftersom det inte direkt går att förbättra för handkontrollen (om man bortser från autoaim) så det handlar säkert om att försämra mus och tangentbord...


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

ptr
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Då kanske man köper UT3 till PS3 istället. Roligare att köra på en 40" HDTV än en 17" dataskärm.

samt ordentligt 5.1 ljud om man har det

Medlem

Har med öppet sinne testat FPS med handkontroll ett antal gånger. Det är bortom värdelöst enligt mig. Våga vägra FPS med nåt annat än mus och tangentbord.

Skulle vara med ljuspistol isf.

Inaktiv
Skrivet av Frux:

Har med öppet sinne testat FPS med handkontroll ett antal gånger. Det är bortom värdelöst enligt mig. Våga vägra FPS med nåt annat än mus och tangentbord.

Skulle vara med ljuspistol isf.

Alltså, det fungerar ju, uten tvekan. Men det är lite olika från spel till spel. Killzone till PS2 är ett gott exempel på horribla kontroller. Men TimeSplitters är mycket mer lättstyrt, eftersom siktet ändras när man håller in zoom-knappen, så det blir lättare att sikta exakt.

Det är ju också skönt att kunna ligga ner, eller sitta i soffan och spela istället för att sitta framlutad över bordet.

Medlem
Skrivet av Frux:

Har med öppet sinne testat FPS med handkontroll ett antal gånger. Det är bortom värdelöst enligt mig. Våga vägra FPS med nåt annat än mus och tangentbord.

Skulle vara med ljuspistol isf.

Jag var väldigt kritisk mot fps med handkontroll förut, men efter att ha spelat både Resistance: Fall of Man och The Darkness till PS3 så har jag ändrat mig helt. Det funkar hur bra som helst, bara man vågar lära sig lite.

12
Skriv svar