Wolfenstein-film på gång

Robot
Medlem
Wolfenstein-film på gång

Silent Hill var ju helt ok. Och killen verkar ju ha en schysst resumé. Kan bli något.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Citat:

Regissören heter inte Uwe Boll.

Ni anar inte lättnaden jag kände där

Medlem

Tungt! Lätt något att se fram emot.

Inaktiv

Alltid trevligt med filmer baranserade på spel


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

Bt
Medlem

Verkar inte helt dumt.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Låter riktigt lovande för en gångs skull!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Drapan:
Citat:

Regissören heter inte Uwe Boll.

Ni anar inte lättnaden jag kände där

finns inte ord för att beskriva lättnaden

Medlem

Ja, det är ju riktigt svårt att fucka upp detta. Måste väl ändå vara bland det enklaste att göra film på....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Uwe är litegrann orättfrädigat ökänd och lite rättfärdigat, har ju kommit ut betydligt sämre filmer med större budget än hans, hoppas det här inte blir en avantgarde musikvideo.

Medlem

HALLELUJAH! Ingen jävla Uwe Boll denna gång! och ser grymt mycket fram emot filmen för den delen


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Kul att dom ännu en i hollywood låser in sig på att göra filmer baserade på spel.

Står på IMDB att hans kommande project (som writer, inte director) är Silent Hill 2 och Driver.

Aja, hur som... KAN ju inte bli sämre än vad Herr Boll presterar.

Medlem

Well... nu fick jag lust att lira det igen, jag får väl hämta spelet samt damma av det och installera.

Jag funderar på om huvudrollen i filmen knivhugger det stora och tjocka monstret till döds i kyrkogården. I know I would.


signatur

// Peace

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Ja, det är ju riktigt svårt att fucka upp detta. Måste väl ändå vara bland det enklaste att göra film på....

Oh you just wait! ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Lättaste att göra film på? tror nog det kan bli riktigt krångligt.
Det är mycket som måste passa in.

ptr
Medlem

det här kommer bli spännande! Silent Hill var ju helt ok. nästan så man skulle kunna se om den till och med.

Inaktiv

hmmm blev sugen på att lira RTCW...
minns hur ball eldkastaren var


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Jaha, ytterliggare en film som blir totalförbjuden i tyskland eller ska alla nassar bytas ut mot "snälla" aliens med grönt blod

Medlem
Skrivet av Paccen:

Jaha, ytterliggare en film som blir totalförbjuden i tyskland eller ska alla nassar bytas ut mot "snälla" aliens med grönt blod

haha, ja du, lär bli så!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Citat:

Avary vann en Oscar för Pulp Fiction, som han skrev med Quentin Tarantino, och har på senare år skrivit och regisserat The Rules of Attraction.

Åh? Kanske kan bli något det här ändå

Inaktiv

Frågan är om det blir mer baserat på Wolfenstein 3D, eller Return to Castle Wolfenstein ...

Medlem

Det kommer garanterat vara minst en läderklädd nazibrud iaf...
Hoppas hjälten trycker på minst en vägg som öppnar ett rum fullt med stulet guld också...

Medlem

Uwe Boll ska göra Far Cry film också... Herregud.

Medlem

hoppas uber soldaterna är med, och att hjälten sparkar sönder hitler tavlor och hakkors


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Verkar ju najs!

Inaktiv
Skrivet av taah:

Frågan är om det blir mer baserat på Wolfenstein 3D, eller Return to Castle Wolfenstein ...

Hoppas på W3D, tänk att få se Hitler i robotkostym som slutscen :heart:


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Hoppas att det inte blir som DOOM-filmen, eller Tomb Raider... eh... eller Resident Evil. =/ Det ska verkligen kännas som atmosfären i spelet. Inte bara en liten påminnelse... eller små drag ifrån spelet.

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Hoppas att det inte blir som DOOM-filmen, eller Tomb Raider... eh... eller Resident Evil. =/ Det ska verkligen kännas som atmosfären i spelet. Inte bara en liten påminnelse... eller små drag ifrån spelet.

Bah.. då kan man lika gärna hyra in nån som spelar spelet åt en. Tycker det är bra att det blir lite annorlunda så man inte vet helt hur det slutar.

KoP
Medlem

Grundregel #1: Ha inte för höga förväntningar.. då blir man inte like besviken om något floppar..

Medlem

Tja, följer det storyn från RTCW så kan det nog bli ganska bra iaf, introt till det spelet är schysst gjort iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

12
Skriv svar