Wolfenstein-film på gång

Medlem
Skrivet av Paccen:

Jaha, ytterliggare en film som blir totalförbjuden i tyskland eller ska alla nassar bytas ut mot "snälla" aliens med grönt blod

hehe, de får nog göra en remake då...


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Inaktiv
Skrivet av n0llk0ll0:

Uwe Boll ska göra Far Cry film också... Herregud.

Haha, aah, kollade upp han på IMDB

han kmr även göra en till Alone in the Dark och en till BloodRayne

Usch, kan han inte bara förstå att allt han tar i förvandlas till skit?

Medlem

Det är dock inte han som gör Aline in the dark II. Men det kommer ifrån samma bolag eller något sådant där knepigt.

Alone in the Dark tyckte jag var bra.. dock har jag inte spelat spelen så jag kunde se det på ett annat perspektiv.

Uwe Boll rockar ju synd han inte gör denna


signatur
Medlem

Tell me about it; uew Boll, wtf

Medlem
Skrivet av Loading:

Alone in the Dark tyckte jag var bra.. dock har jag inte spelat spelen så jag kunde se det på ett annat perspektiv.

Filmen hade ju inte så värst mycket med spelen att göra imo!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Loading:

Alone in the Dark tyckte jag var bra.. dock har jag inte spelat spelen så jag kunde se det på ett annat perspektiv.

Filmen hade ju inte så värst mycket med spelen att göra imo!

Nu har jag ju visserligen bara spelat två av SH-spelen (SH2 och The Room), men det enda som tycktes gemensamt i dem var att staden Silent Hill figurerade i dem. Och det gjorde den i filmen också, liksom några av de mer framträdande monsterna (sjuksköterskorna t.ex). De hade lyckats få till ganska mycket av den lite paranoida, (mar-)drömliknande stämningen också tyckte jag.
Så vad menar du saknades?

Inaktiv

Den gamla wolfenstein ägde!

Medlem

wow hoppas det blir i still med örnnästet


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

12
Skriv svar