Rage är nästa id Software-titel

Robot
Medlem
Rage är nästa id Software-titel

nicce vill se trailern


signatur

Nämen!

Medlem

"Carmack förklarade att de älskar road warrior-atmosfären - att inte bara skjuta folk, utan även kunna köra över dem. "

Haha så jävla rätt. Mer våld till folket!

Medlem

Har velat sett ett sånt där spel ända sedan jag såg mad max på film för första gången

Medlem

Jaaaaaaaaa! Mad Max atmosfären äger! :crazy:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

YES! Älskar när man kan mosa folk! Hoppas dom gör det realistiskt, så folk inte bara studsar iväg utan krossar kanske rutan och sprutar lite blod osv, kanske en lem eller två som lossnar ala SoF 2.
Kan aldrig bli för mycket våld i ett spel!

Jag hoppas också på att dom kommer inkludera CO-OP! Det är det viktigaste!

Medlem

SoF2 + Carmageddon skulle äga.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Åh id Software :heart:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

GameVideos har trailern!

[http://www.gamevideos.com/]

Förbannat mycket snyggare än vad de visade på Mac-mässan för ett par månader sedan. Jag är aspeppad. Wii!

Medlem

fan va coolt ser jag fram emot.

Medlem

TACK GODE GUD!!

Jag trodde nämligen att ID var på väg åt pipsvängen där ett tag. Detta spelet ser ruskigt intressant ut! Till skillnad från alla krystade titlar av Splash Damage. Skönt att se fram mot något från ID igen!

And now to the waiting-game

Medlem

Ojojoj!

Kikade precis på trailern - och det var det mest imponerande jag någonsin sett i grafikväg! Jösses!

Om det är nån som kan grafik så är det id... *dreggel*


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

öh hittar ej trailern va ser ni den ? :evil:

Medlem

vackert helt enkelt

Medlem

lätt potential att bli skitgrymt. hoppas det blir så också


signatur

tjenare!

Medlem

ser riktigt nice ut, hoppas ID är tillbaka på gamla spår då jag inte alls gillat den senaste tidens spel från dom speciellt mycket.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Citat:

ser riktigt nice ut, hoppas ID är tillbaka på gamla spår då jag inte alls gillat den senaste tidens spel från dom speciellt mycket.

Personligen tycker jag att id software har hållit en jämn och hög kvalite hela tiden - Doom3 tycker jag är helt underbart, och helt klart en milstolpe vad det gäller både grafik och interface.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Vilket unikt namn... satsade inte id på mer än en vanlig shooter förra gången med?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser, av att dömma av trailern, inte alls intressant ut imo :/


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

ser intressant ut, dock fanns det innomhusmiljöer som såg precis ut som doom3 vilket jag hoppas de får ordning på..men annars big cred för ID, trodde de var på väg utför...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

ser riktigt nice ut, hoppas ID är tillbaka på gamla spår då jag inte alls gillat den senaste tidens spel från dom speciellt mycket.

Personligen tycker jag att id software har hållit en jämn och hög kvalite hela tiden - Doom3 tycker jag är helt underbart, och helt klart en milstolpe vad det gäller både grafik och interface.

Kan bara hålla med angående Doom3 ... såg aldrig vad som var så fruktansvärt dåligt

Medlem

Underligt fraserad newsblänkare.

Inaktiv

Tydligen så släpps det på 2dvd... konstigt det där, jag hörde att dvd skulle räcka länge till.

http://www.shacknews.com/onearticle.x/48289

Medlem

Doom3 var kul i början men sedan blev det bara tråkigt. Man visste var monster skulle hoppa fram och man gjorde samma saker om och om igen i samma sorts miljöer...

Detta ser ju ut som lite vassare Doom3 motor fast med bilar och mer öppna områden.

Medlem

Precis kollat in trailern. Aaah, helt underbart. id i mitt hjärta.

Medlem

Jahaja, ännu ett spel som är ospelbart på min dator. :,)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

mja kollar man på spel numera så ligger dom fan över en dvd i storlek, kanske inte nerpackat men kolla runt lite spel å se hur stora dom är installerade.....dags för nytt format snart? host bluray host hd host
dags å ta en läkerol känner ja

Medlem

Synd att säga att de lämnar FPS-genren med flaggan i topp dock...


signatur
Medlem

kul att dom vågar bryta sig ut mot ett repterande mönster.

Även om det inte känns innovativt på något sätt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

12
Skriv svar