Ny WoW-expansion annonserad

Robot
Medlem
Ny WoW-expansion annonserad

Ganska väntat, dock tycker jag nog denna skulle passat bättre som första expansion. Inget för mig dock


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Själv spelar jag inte wow så jag bryr mig inte spiciellt mycket tycker dock att det börjar bli lite väl överdrivet många expansions:P

Inaktiv

var osäker på om jag skulle börja lira igen efter sommarn. Det här gör det valet mycket lättare. Kommer nog inte börja lira igen.

När man kommer till 70 och fixar lite bra gear så är det dags för en ny expansion och då blir allt jobb man lagt ner helt wasted.

Inaktiv

Bara för att säga det innan folk frågar... för att kunna bli en death knight så måste man först göra en massa quest o sånt, sen kan man göra en ny gubbe som är en death knight på högre level (troligtvist 60-70, tror jag), både alliance o horde kan vara den... vilka raser har dom inte bestämt än...

Medlem

Låter som en mysig expansion. Coolt med en ny klass, även om den lär vara redigt obalanserad till en början.
Inte tillräckligt mycket nytt för att jag skall börja spela, men säkert ett härligt tillskott för de som fortfarande håller på.

Inaktiv
Skrivet av johansandstrom:

var osäker på om jag skulle börja lira igen efter sommarn. Det här gör det valet mycket lättare. Kommer nog inte börja lira igen.

När man kommer till 70 och fixar lite bra gear så är det dags för en ny expansion och då blir allt jobb man lagt ner helt wasted.

hehe, var också osäker om jag skulle börja om, men jag tror jag kmr göra det, eftersom jag slutade med wow då expansion kom, för det var kasst enligt mej, inte så värst "warcraftigt" eftersom man var i rymden (starcraft varning) och sånt... men nu är man ju tebax i Azeroth

Jee
Medlem
Skrivet av johansandstrom:

När man kommer till 70 och fixar lite bra gear så är det dags för en ny expansion och då blir allt jobb man lagt ner helt wasted.

Allt är väll inte helt i onödan? Man spelar väll WoW för att det är kul? Det gör jag iallafall.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Jag tycker bara wow är ett jävla slöseri på pengar.

Inaktiv

/End Game!

nu har jag tröttnat på wow för en andra gång, återupptar inte det igen!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Jag är jäkligt glad att jag kunde lägga av när första expansionen kom.
2700 :- fick jag för mitt förlorade år, dock

Medlem

bra att dom la den nya klassen som en fortsättnign på det man redan är istället för att folk ska behöva rerolla eventuellt


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Skrivet av Jee:
Skrivet av johansandstrom:

När man kommer till 70 och fixar lite bra gear så är det dags för en ny expansion och då blir allt jobb man lagt ner helt wasted.

Allt är väll inte helt i onödan? Man spelar väll WoW för att det är kul? Det gör jag iallafall.

Jo men vissa tar det på lite väl stort allvar. Vissa har det ju till och med som ett jobb. Levla upp gubbar o sälja. Men jag har tröttnat på det här spelet nu. =/

Medlem

Ser riktigt mysigt ut att kuta runt i Northrend.
Arthas är ju alltid lika mysig.

Inaktiv

Ett sånt jobb skulle inte jag villja ha iaf:P

Inaktiv

MAY THE HYPE BEGIN!

Men lite seriöst ska faktiskt bli riktigt intressant hur blizzard spelar upp hela. Kael vs Arthas grejen.
Och hur långt tid det tar för Kil'jaeden att piska Arthas tillbaka till istiden.

Medlem

hmm 2 expansioner överdrivet?
ta en titt på Everquest t.ex dom är inne på sin 14onde ( fjortonde ) expansion.

Skrivet av Aggressiva_albert:

Själv spelar jag inte wow så jag bryr mig inte spiciellt mycket tycker dock att det börjar bli lite väl överdrivet många expansions:P

Inaktiv

Yeeeeeeeess.. Northerend, fast också synd - vill ha warcraft 4 hellre. Måste ha detta spel!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

nu lägger jag ner.. Alla timmar man gnetat i Arena for .. NOTHING

Medlem

Riktigt dålig trailer måste jag säga, väldigt billigt gjord för att vara Blizzard..

Men, nu var det ju inte de det handlade om..
Jag tycker detta verkar väldigt intressant, även om jag aldrig levelat en char över 50 än.

Inaktiv
Skrivet av Aggressiva_albert:

Själv spelar jag inte wow så jag bryr mig inte spiciellt mycket tycker dock att det börjar bli lite väl överdrivet många expansions:P

Men det finns jö bara Bruning Crusda och orginalet. I alla fall så är det väl Blizzards giriga taktik för att kamma hem pengar med hjälp av expansioner som fungerar, för annars skulle dem inte göra en till.


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

Inaktiv
Inaktiv

hmm 2 expansioner överdrivet?
ta en titt på Everquest t.ex dom är inne på sin 14onde ( fjortonde ) expansion.

Aggressiva_albert skrev:
Själv spelar jag inte wow så jag bryr mig inte spiciellt mycket tycker dock att det börjar bli lite väl överdrivet många expansions

jag har typ ingen koll på wow så sorry trodde att det fanns ett antal expansions:/

Medlem

PENGAR RULLAR IN SOM DE SKA! DET GÅR BRA NU!


signatur

// Peace

Inaktiv
Skrivet av punkbuster92:
Skrivet av Aggressiva_albert:

Själv spelar jag inte wow så jag bryr mig inte spiciellt mycket tycker dock att det börjar bli lite väl överdrivet många expansions:P

Men det finns jö bara Bruning Crusda och orginalet. I alla fall så är det väl Blizzards giriga taktik för att kamma hem pengar med hjälp av expansioner som fungerar, för annars skulle dem inte göra en till.

Dom gör det bara för pengarna.. Annars skulle dom ju kunna lägga till det här i en ny updatering.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Jag pallar fan inte lira mer... lvl 70 fick räcka. Men coolt som fan för lore fansen att man kan spöa Arthas nu.

Medlem
Skrivet av Detrol:

Riktigt dålig trailer måste jag säga, väldigt billigt gjord för att vara Blizzard..

Men, nu var det ju inte de det handlade om..
Jag tycker detta verkar väldigt intressant, även om jag aldrig levelat en char över 50 än.

Håller med, till och med trailern till Black Temple Patchen var ju bättre. Annars verkar det väl så där.

Medlem

Inget att förvånas över eftersom blizzard sa förra året att de skulle släppa en exp varje år, plus det här året får de riktiga fiender age of conan och warhammer online så det är självklart de måste släppa något för att försvara sig mot dessa två


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

räcker väl med att de skriver typ "10 more levels to farm" ist för allt nyavärldar-nyavapen-mumbojumbo

Medlem

lol @ alla som lirar nu, alla items kommer att suga igen, precis som de gjorde när BC kom. Då slutade jag vilket var tur

Skriv svar