Ny WoW-expansion annonserad

Medlem

Blir säkert svinbra Nu kan jag pressa igen, yes!

Medlem

Slår vad om att 80% av alla WoW spelare sket på sig som fan över förvåning av att höra en ny expansion ska redan komma, fast det som läser saker på internet istället för att grinda skräp i spelet vet att Blizzard planerar en expansion varje år.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Gällande kart-bilderna så verkar Silithus vara borta och en udde vid Stormwind/Burning Steppes tillkommit. Verkar intressant. Kan vara så att de bara balanserat om världskartan då de ändrade Silithus iom War of the shifting sands-patchen.

Verkar otroligt intressant med denna exp och jag fattar inte det där med Kael vs Arthas som nån nämde, då Kael är ganska död redan. :/


signatur
Inaktiv

Hoppas att alla som lirar spelet för skojj skull höjde nävarna liksom jag då man läste "New Dances".

Medlem
Skrivet av halomaki:

PENGAR RULLAR IN SOM DE SKA! DET GÅR BRA NU!

Hennessy och Moët i mitt glas [det går bra nu]
Rysk kaviar på mitt fat [det går bra nu]

Håhå...


signatur

42

Medlem

En hero class, hoppas att dom inte lyckas förstöra den bara. Namnet är dock väldigt B. Ser ut som att grafik motorn har blivit updaterad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Denna Expansionen verkar ju skit go


signatur
Inaktiv

Kan inte dem som inte spelar wow ge fan i denna tråd? ni bidrar inte med skit.. gnäll i någon annan tråd

För övrigt ser det lockande ut:) Sköna miljöer!

Medlem

Folk babblar om att man gör samma sak om och om igen, så klart det blir så när det inte kommer några expansioner. För att ett MMORPG/PFS etc ska funka och bli populärt så måste man släppa expansioner så enkelt är det.

Samma sak gäller spel kolla på Sims, BF serien, NHL/FIFA etc etc. Heyho, filmindustrin gör det också: Rocky, Back to the Future alla filmer med en follow up? Same shit diffrent story som man kan säga.

Anyhoo. Tror säkert det kommer bli en trevlig expansion. Ser fram imot att få utforska ny mark igen

Medlem

När Stacraft II kommer släppas så kommer säkerligen hälften av alla 9 miljonerna att lämna WoW för att få uppleva uppföljaren till världens bästa strategispel.

Ska bli intressant att se. Själv väntar jag på Starcraft II.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

word orbek, word... over'n'out

Medlem

Let the grind begin!

Och när ska de uppdatera grafikmotorn? Ser ju för skabbigt ut. :#


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]När Stacraft II kommer släppas så kommer säkerligen hälften av alla 9 miljonerna att lämna WoW för att få uppleva uppföljaren till världens bästa strategispel.

Ska bli intressant att se. Själv väntar jag på Starcraft II.

Tror jag inte.

Medlem

Har precis börjat spelat WoW nyligen - men även om jag haft en lvl 70 hade jag endå uppskattat denna nyheten. Kommer ihåg när man började spela Dark Age Of Camelot och nya expansioner kom - då hörde man också en hel del gnäll om att dom måste nu skaffa nya saker. Själv har jag alltid anpassat mig och blir glad när man kan lira sina favorit chars igen och skaffa nya prylar (hade 14st lvl 50's i daoc).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Citat:

Tillbaks till grundskolan med dig, lär dig skriva ren text människa.

Jag skulle punktlistat så hadde vi sluppit mr språkpolis.

Citat:

Du gör ett antagande att landarealen är mindre än tidigare expansion utan att ha någon som helst fakta.

Nej, jag sa "verkar".

Citat:

Du klagar på grafiken i ett mmorpg som är 2½år gammalt? Det skulle alltså göra att motorn är runt 4 år eller så. Konstigt att det inte ser ut som crysis!

Så ja, nu mår jag bättre.

Grafiken var förlegad redan för 4 år sen.
Bra att du mår bättre ha det så kul i plaguelands.. förlåt Northrend!

Medlem

Står väl att arealen är lika stor som outlands i FAQen, och att dem ska uppdatera grafiken. Inga enorma steg, men iaf.


signatur

Videomupp

Medlem

Nej jag köper inte den här.. Wow är slut.... Men i väntan på age of conan!!

Medlem

FY FAN! (Ursäkta FZ) YAy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Destructable Buildings låter jävligt nice, 80 cap är ju bra, Northrend är ju coolt och Death Knight.. Tja det åter iallafall coolt =D

Medlem
Skrivet av wobbla:
Skrivet av halomaki:

PENGAR RULLAR IN SOM DE SKA! DET GÅR BRA NU!

Hennessy och Moët i mitt glas [det går bra nu]
Rysk kaviar på mitt fat [det går bra nu]

Håhå...

Hahaha, laaaawl


signatur

// Peace

Medlem

Sweet... lär man nog skaffa.. Arthas Menethil är grym och det kommer bli skoj att försöka döda honom.

Medlem

Kan väl lika gärna vara så att hälften av de 9 miljoner spelarna spelar SCII vid sidan av istället? Det tänker iaf jag göra! Man märker verkligen hur poppis det är att basha populära spel - WoW har verkligen tagit över CS tron.

@TixFrix - är det inte så att Kael flyr i slutet? Hade för mig det i alla fall.

edit: Däremot fattar jag inte vad det har att göra med Arthas men

Medlem

Yeay, grattis.. Alla dina lvl 70 epics blir utbytt mot gröna på lvl 71! \o/.. :P.
Slutat spela WoW, blev så jävla tradigt.. Och dom sabbar hela Warcraft historian iom WoW för mig iaf, där allt handlar om att köra samma instance hundraelva gånger för att fixa epics.. Men det vore ballt att ta sig an Arthas.. en gång.. om det inte vore i WoW.. doh. ><.

Medlem

Jag tycker folk borde bojkotta spel som kräver en månadskostnad. Enda skälet till varför månadskostnader finns är för att vi tillåter det.

Inaktiv

Värdelös trailer!

Medlem
Skrivet av Wartex:

Jag tycker folk borde bojkotta spel som kräver en månadskostnad. Enda skälet till varför månadskostnader finns är för att vi tillåter det.

Haha, du tror? Jösses vad naivt.

Och jag fattar inte varför folk gnäller så mycket på att all deras gear blir dålig... Vad hade ni egentligen förväntat er? Tänkte ni samma sak när ni fick er första epic i Molten Core för nästan 2 år sen?
Det är ju det som är själva grejen med ett MMO. Att kunna ta sig vidare! Ni hade antagligen gnällt ännu mer om ni hade fått er "slutgiltiga" gear och det inte fanns något mer att göra sedan.

Nej, som nån sa, det finns aldelles för många MMO noobs i den här tråden.

Uppskattar ni inte ett bra spel som WoW, för att er gear blir utdaterad så ska ni ge fan i att spela det.

Medlem

Något som jag tycker är rätt lustigt är att det i princip bara är end gamespelarna som blir rumphumpade när såna här expansioner släpps. Alla gear BLIR värdelös. Det där snacket om att man har nytta av det ett par lvl i nästa expansion är ju uppenbart bull. Det tog kanske 10 rätt simpla quests i BC och jag hade bättre prylar än ett tier 3 set. Det tyckte jag var kul. Speciellt om man beaktar hur jobbigt det är att skaffa tier 3 sets.

Sen kan man som casualspelare softa sig upp till 80 och dra några vändor i de gamla BC-instanserna om man vill. Haha. Fy fasicken vad jag inte kan låta bli att hånflina åt dem som sitter och harvar ihop till feta prylar. Det är som om Blizzard mobbar dem som lägger mest tid på spelet.

Usch vad jag känner mig elak nu. Men jag kan inte låta bli att tetas med superengagerade i ett sånt barnsligt spel. Så, nu ska jag kasta sand på småbarn som spelar Pokémon.

Medlem
Skrivet av Schtraider:

Något som jag tycker är rätt lustigt är att det i princip bara är end gamespelarna som blir rumphumpade när såna här expansioner släpps. Alla gear BLIR värdelös. Det där snacket om att man har nytta av det ett par lvl i nästa expansion är ju uppenbart bull. Det tog kanske 10 rätt simpla quests i BC och jag hade bättre prylar än ett tier 3 set. Det tyckte jag var kul. Speciellt om man beaktar hur jobbigt det är att skaffa tier 3 sets.

Sen kan man som casualspelare softa sig upp till 80 och dra några vändor i de gamla BC-instanserna om man vill. Haha. Fy fasicken vad jag inte kan låta bli att hånflina åt dem som sitter och harvar ihop till feta prylar. Det är som om Blizzard mobbar dem som lägger mest tid på spelet.

Usch vad jag känner mig elak nu. Men jag kan inte låta bli att tetas med superengagerade i ett sånt barnsligt spel. Så, nu ska jag kasta sand på småbarn som spelar Pokémon.

Det du skriver är ju fullkomligt löjligt.
Jag hoppas att det inte är många som ser en expansion med samma ögon som du. Tro det eller ej, men de FLESTA gör instancer och "harvar gear" som du säger för att det är KUL att uppnå något i ett spel. Varför spelar man spel egentligen om det inte är kul?
Jag själv håller på att "harva gear" och progressar genom SSC och The Eye, och jag är jätteglad över att det kommer komma nytt material och nya instanser, jag skiter fullständigt i om jag måste byta utrustning på vägen.

Och sen att du säger att det tar ca 10 simpla quests för att byta ut ditt T3 är också fullkomligt skitsnack. Jag körde i mitt T2/T2.5 ända fram till 67-68, och hade en del av min gamla gear kvar på lvl 70.

Inaktiv

"A team is currently working on redoing the 1-60 game "

Trevligt :D. då kan man kanske lvl en ny gubbe sen om man känner för det utan att bli uttråkad som fan efter ett tag

Inaktiv

tänkte posta lite shyssta länkar för de som kanske inte riktigt vet var man ska kolla efter info och sånt

www.MMO-Champion.com - Shysst sida som updaterars ofta. [Engelsk]

www.Worldofwar.se - Svensk sida, tycker den är lite tunn på updateringar ibland men den täcker det viktigaste, och så på svenska förstårs för dom som inte kan engelska.

www.WorldofRaids.com - Nästan som mmo-champion, håller lite mer koll på hur det går för guilder och sånt.

www.worldofwar.net - också en bra sida :).

Jag brukar kolla igenom alla då och då, den ena kompleterar den andra, eller har lite mer små info tillgänglig ibland.
Eller så sammanfattar den ena bättre :).

Skriv svar