NHL 08-omslaget presenterat

Robot
Inaktiv
NHL 08-omslaget presenterat

Jag läste förrut att Henrik Zetterberg skulle pryda omslagen här i Sverige. Var det bara skitsnack? Jag vill inte ha Staal på mitt omslag.

Medlem

Usch... Hockey, vem tycker om det egentligen?

Medlem

Vad har hänt med de "Games for Windows"-omslagen som var på väg? Eller var det bara för spel till Vista?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

bwahahahaa
snyggast i stan...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Vad är det här för nyhet egentligen?

Inaktiv
Skrivet av Megakickass:

Vad är det här för nyhet egentligen?

Kan inte annat än hålla med i din frågeställning.
Övertyga mig varför jag ska spendera mina surt
förvärvade slantar på ert spel istället.
Presentera omslaget... pfff, kommerciellt trams är vad det är.

Qth
Medlem
Skrivet av Megakickass:

Vad är det här för nyhet egentligen?

Exakt min tanke.

Inaktiv
Skrivet av Hubbe:

Usch... Hockey, vem tycker om det egentligen?

Hädare : <

Medlem
Skrivet av Hubbe:

Usch... Hockey, vem tycker om det egentligen?

Du bor nog i fel del av världen om du inte gillar hockey??? Såna som du borde bli utvisade!! Skojar förstås!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av conthox:

Vad har hänt med de "Games for Windows"-omslagen som var på väg? Eller var det bara för spel till Vista?

Det finns på spel som är delvis eller helt certade under just "Games for Windows".


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Håller med samtliga som frågat sig vad det här är för icke-nyhet... Skulle hellre se färre nyheter av bra kvalitet!


signatur
Medlem

Grymt med Staal som framsida. En av mina favorit spelare i nhl.

Hade vart lämpligare att ha en mjölkko på skrillor som omslag! Undrar om det kommer ett NHL lir nästa år också? ^^


signatur
Jee
Medlem

Nyskapande!


signatur

Eller inte?

Medlem

Det var länge sen man hade långvarit nöjje med ett NHL-spel från EA Sports


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser väl precis ut som alla andra omslag? Pinsamt när man inte kan göra skillnad mellan NHL97 och NHL07 på långt avstånd.


signatur

Det spelar väl ingen roll vad som är på omslaget men man hoppas ju att spelet blir bra.
Jag håller med om att det inte finns mycket nytänk hos EA canada men så är ju inte det EA:s starka sida heller.
Ett managerspel med ea:s spelmotor skulle vara trevligt dock.
Synd att SIgames slängde igen eastside innan den utvecklas klart

Inaktiv

Anledning till att detta är en nyhet är antagligen för att varje år väljs en spelare som utmärkts sig till att pryda omslaget. Lite status och ära över att bli utvald.

Antikvitet

Den här nyheten har inte så mycket existensberättigande nej, den här borde vi inte publicerat. Nåväl.

Mycket riktigt kommer Henrik Zetterberg pryda det svenska omslaget. Ska se om vi kan få tag i det, då hade det kanske funnits åtminstone lite nyhetsvärde.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar