SKATE får lanseringsdatum

Robot
Medlem
SKATE får lanseringsdatum

Jaha, som vanligt får PS3-ägarna vänta flera veckor längre och det förvånar mig inte ett piss att det inte nämns något demo. ZZZZ.....

Medlem
Skrivet av pennywise:

Jaha, som vanligt får PS3-ägarna vänta flera veckor längre och det förvånar mig inte ett piss att det inte nämns något demo. ZZZZ.....

Finns en lösning, sälj PS3:an och köp ett 360 och köp spel för pengarna som blir över

Medlem
Skrivet av stalker-:
Skrivet av pennywise:

Jaha, som vanligt får PS3-ägarna vänta flera veckor längre och det förvånar mig inte ett piss att det inte nämns något demo. ZZZZ.....

Finns en lösning, sälj PS3:an och köp ett 360 och köp spel för pengarna som blir över

Tanken har slagit mig. Och då har jag bara varit PS3-ägare i en vecka... :\

Medlem

Hahahahaha, ägda :E

Medlem

Får ni igen för Haze och UT3


signatur

Intel Core 2 Duo E6600|Asus P5W DH Deluxe|Corsair TWIN2X 6400 DDR2 3071MB|Sapphire Radeon X1900XT 512MB|Zalman VF900-Cu LED,CNPS9500 LED

Medlem
Medlem

Mogna kommentarer, är det inte bättre för er att hänga på lunarstorm?

KoP
Medlem
Skrivet av fAkkfAcE:

Mogna kommentarer, är det inte bättre för er att hänga på lunarstorm?

Håller med.. allt för att skapa lite gnabb emellan xboys och psboys..

Medlem

Då är det väl bara för psboysen att inte tjaffsa emot, om dom är så mycket mognare menar jag? :o.
Lär inte ha råd att köpa det här spelet vid release anyhoo, så det spelar ingen större roll för mig. \o/

Medlem

mm längtar tills att få spela detta spel, ser ut att bli riktigt bra

Medlem
Skrivet av stalker-:
Skrivet av pennywise:

Jaha, som vanligt får PS3-ägarna vänta flera veckor längre och det förvånar mig inte ett piss att det inte nämns något demo. ZZZZ.....

Finns en lösning, sälj PS3:an och köp ett 360 och köp spel för pengarna som blir över

Vilka pengar som blir över? Ska man köpa alla tillbehör så att en 360 får samma möjligheter som en PS3 så hamnar du närmare 7000 spänn.

Medlem

xbox är sannerligen en fjortiskonsol cs+xbox+fjortis= dumma kommentarer


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Dookie:
Skrivet av stalker-:
Skrivet av pennywise:

Jaha, som vanligt får PS3-ägarna vänta flera veckor längre och det förvånar mig inte ett piss att det inte nämns något demo. ZZZZ.....

Finns en lösning, sälj PS3:an och köp ett 360 och köp spel för pengarna som blir över

Vilka pengar som blir över? Ska man köpa alla tillbehör så att en 360 får samma möjligheter som en PS3 så hamnar du närmare 7000 spänn.

Det där får du väldigt gärna förklara.

Medlem
Skrivet av Nikie:
Skrivet av Dookie:
Skrivet av stalker-:
Skrivet av pennywise:

Jaha, som vanligt får PS3-ägarna vänta flera veckor längre och det förvånar mig inte ett piss att det inte nämns något demo. ZZZZ.....

Finns en lösning, sälj PS3:an och köp ett 360 och köp spel för pengarna som blir över

Vilka pengar som blir över? Ska man köpa alla tillbehör så att en 360 får samma möjligheter som en PS3 så hamnar du närmare 7000 spänn.

Det där får du väldigt gärna förklara.

Med nöje.

Dessa priser är tagna från Webhallen.

Basenhet Premium 3699 kr
Play and charge 199 kr
Wifi-brygga 749 kr
Trådlös handkontroll 399 kr
HD DVD-spelare 1789 kr

Totalt 6835 kr.

Jag tog inte ens med några bundlade spel för att dra ner kostnaden. You decide.

Medlem

Ehm, du kan juh köpa Bundle med spel och play & chargekit för pris bättre än bara basenheten. jag köpte Premium Bundle Dead Rising iknl. Play and Charge för 3649kr.. Och du får en trådlös kontroll med när du köper xboxen, så det enda du måste köpa med om du nu -måste- ha det är dvd spelaren och wifi bryggan..

Medlem
Skrivet av Mykee:

Ehm, du kan juh köpa Bundle med spel och play & chargekit för pris bättre än bara basenheten. jag köpte Premium Bundle Dead Rising iknl. Play and Charge för 3649kr.. Och du får en trådlös kontroll med när du köper xboxen, så det enda du måste köpa med om du nu -måste- ha det är dvd spelaren och wifi bryggan..

Stämmer utmärkt. Men om du nu tar och läser igenom mitt inlägg så förstår du kanske mitt resonemang. Om du ska få samma möjligheter med 360'n som du har med PS3 out of the box så får ju detta läggas till. Inkl den extra trådlösa kontrollen. Då blir det ju hur du än vänder och vrider på det dyrare än PS3.

Medlem

ser inget demo... gäsp

1
Skriv svar