Medal of Honor: Airborne avbildat

Robot
Medlem
Medal of Honor: Airborne avbildat

Tycker faktiskt inte grafiken ser så jävla modern ut, men hoppas att dem koncentrerat sig på gameplay i så fall.

Medlem

Bara jag som ser fram emot det här? Gillar ww2 pangare, måste säga att det är tur man inte är konsol ägare, fps suger på konsol...

Grafiken ser ok ut tycker jag, gillar inte det plastiga utseendet som vissa spel har. Detaljrikedom och gameplay är viktigare för mig.


signatur

Tempus fugit.

Inaktiv

Ser ut att vara från 360 då det står "A" (och inte fyrkant etc).

Medlem

zzzzz...

Spelet tillför inget nytt.

Medlem

Alltid gillat WW2 spel och detta blir ett klart köp. Skiter i grafiken då den faktiskt inte alls är så illa om man kollar på det i rörelse.

Medlem

Demo kommer de kommande veckorna till PC och XBOX360 står det på EA's site.. Tipsade om det men mina tips går antingen inte fram längre eller anses inte vara värda att läggas upp förrän nån vecka efter tipset och utan tipstack..
Källa: http://www.ea.com/moh/airborne/news.jsp?id=23

Inaktiv

För er som är intresserade finns det två stycken
"developer walkthroughs" uppe hos gametrailer.

Developer Walkthrough 1

Developer Walkthrough 2

Medlem

Coolt!

Tack för developer filmerna Spitt!

Längtar

Medlem

tack för filmerna, var dock smärtsamt att titta på när han spelade, var för upptagen på att prata, man hade lust att slita kontrollen ifrån han.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

zzzzz...

Spelet tillför inget nytt.

Inget nytt? Nu får du bland annat hoppa fallskärm och landa vart du vill, vilket kan påverka hela uppdraget, vilket gör de hela lite mer dynamiskt. Om detta är en särskilt ny funktion vet jag inte, men de är nytt för Medal of Honor, och jag kan inte komma på något annat spel i samma kategori som har de. Sen är ju grafiken och fysiken inte fyskam, visst, de är inget CoD4 direkt men de duger. Blir ett köp för min del iaf.

Medlem

Givet köp.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Heya:

Demo kommer de kommande veckorna till PC och XBOX360 står det på EA's site.. Tipsade om det men mina tips går antingen inte fram längre eller anses inte vara värda att läggas upp förrän nån vecka efter tipset och utan tipstack..
Källa: http://www.ea.com/moh/airborne/news.jsp?id=23

Samma här lol.
Bara undrar FZ har ni slutat me tips
funktionen?

Bara undrar lixom airborne har släppt
inmotion gameplay bilder nu från
både MULTI-PLAYER & single player.

Bland annat:
*EA skjuter upp releasen ca 2 vecka pga
tweakning av multiplayer läget.

*Demot kommer väldigt snart SP läget

*Walkthrough 3 delar från SP

*Multiplayer Gameplay från 360 versionen.

*Previews över hela nätet från MP summit med
mera.

Aja ni som är intresserade finns en
hel del nyheter därute om moh airborne
som dök upp denna vecka som inte finns här.
Dock ganska otroligt att EA verkligen stödjer
detta spel så de kan nog bli nåt för mp
läget nu också när communityn riktigt vart
i shock status efter att de först inte ens
var planerat att skeppas med dedicated server.

Skrivet av ForrestFox:

zzzzz...

Spelet tillför inget nytt.

Håller i princip med dig. I stort sett samma koncept man sett tidigar...å nej vänta man får hoppa fallskärm några gånger i denna också oh wow :gäsp:


signatur
Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Heya:

Demo kommer de kommande veckorna till PC och XBOX360 står det på EA's site.. Tipsade om det men mina tips går antingen inte fram längre eller anses inte vara värda att läggas upp förrän nån vecka efter tipset och utan tipstack..
Källa: http://www.ea.com/moh/airborne/news.jsp?id=23

Samma här lol.
Bara undrar FZ har ni slutat me tips
funktionen?

Nej då, under sommartider som dessa kan en viss oaktivitet uppenbara sig bara...

Inaktiv

CoD4 går vidare ifrån WWII och efter att ha regerat där i några år och visat sig som värdiga vinnare går de in i nutid och jag tror dem gör det samma här


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

Medlem

Ww2 blir man aldrig trött på.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av ForrestFox:

zzzzz...

Spelet tillför inget nytt.

Inget nytt? Nu får du bland annat hoppa fallskärm och landa vart du vill, vilket kan påverka hela uppdraget, vilket gör de hela lite mer dynamiskt. Om detta är en särskilt ny funktion vet jag inte, men de är nytt för Medal of Honor, och jag kan inte komma på något annat spel i samma kategori som har de. Sen är ju grafiken och fysiken inte fyskam, visst, de är inget CoD4 direkt men de duger. Blir ett köp för min del iaf.

Tja, ta ett föråldrat spel som Amerikas Army (eller vad det nu heter), där du har en bana där du kan hoppa fallskärm in och välja lite själv var du vill landa för att anfalla fienden.
Sen kan jag minnas vissa spel, typ battlefield, där man kan spawna i flygande fordon över slagfältet för att sedan hoppa fallskärm ner där det passar har.

Alltså, det jag gnäller på är att företaget gör reklam för att spelet ska vara "orginellt" när det egentligen inte är det, och allt som finns i spelet har redan gjorts på ett eller annat sätt i andra spel.
Men säger heller inte att det är ett dåligt spel bara för det. Tycker du att spelet är kul så är det ju jättebra men bli inte lurad av spelföretagets hype

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av ForrestFox:

zzzzz...

Spelet tillför inget nytt.

Inget nytt? Nu får du bland annat hoppa fallskärm och landa vart du vill, vilket kan påverka hela uppdraget, vilket gör de hela lite mer dynamiskt. Om detta är en särskilt ny funktion vet jag inte, men de är nytt för Medal of Honor, och jag kan inte komma på något annat spel i samma kategori som har de. Sen är ju grafiken och fysiken inte fyskam, visst, de är inget CoD4 direkt men de duger. Blir ett köp för min del iaf.

Tja, ta ett föråldrat spel som Amerikas Army (eller vad det nu heter), där du har en bana där du kan hoppa fallskärm in och välja lite själv var du vill landa för att anfalla fienden.
Sen kan jag minnas vissa spel, typ battlefield, där man kan spawna i flygande fordon över slagfältet för att sedan hoppa fallskärm ner där det passar har.

Alltså, det jag gnäller på är att företaget gör reklam för att spelet ska vara "orginellt" när det egentligen inte är det, och allt som finns i spelet har redan gjorts på ett eller annat sätt i andra spel.
Men säger heller inte att det är ett dåligt spel bara för det. Tycker du att spelet är kul så är det ju jättebra men bli inte lurad av spelföretagets hype

Hypat äre väl inte direkt.
Dem har sagt att de är liknande andra shooters
men att de nu är mer vertical warefare
och ett mycket fria sätt att kriga på.

Dessutom kan man inte säga att
modern warefare finns mer att hämta hos
om de pågick ett andra världskrig i 5 år
över nästan hela världen finns de tillräckligt
me olika slag/händelser för resten av vår livstid
att göra spel på.

De blir ju bara bättre och bättre teknologi
och man kan känna sig mer o mer inne i spelet,
så fattar inte att folk kan säga att det är
uttjatat.

Skulle personligen älska ett nytt ww2 spel
där man fick landstiga igen med dagens
teknologi osv vore hel grymt.

Skrivet av zauii89:
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av ForrestFox:

zzzzz...

Spelet tillför inget nytt.

Inget nytt? Nu får du bland annat hoppa fallskärm och landa vart du vill, vilket kan påverka hela uppdraget, vilket gör de hela lite mer dynamiskt. Om detta är en särskilt ny funktion vet jag inte, men de är nytt för Medal of Honor, och jag kan inte komma på något annat spel i samma kategori som har de. Sen är ju grafiken och fysiken inte fyskam, visst, de är inget CoD4 direkt men de duger. Blir ett köp för min del iaf.

Tja, ta ett föråldrat spel som Amerikas Army (eller vad det nu heter), där du har en bana där du kan hoppa fallskärm in och välja lite själv var du vill landa för att anfalla fienden.
Sen kan jag minnas vissa spel, typ battlefield, där man kan spawna i flygande fordon över slagfältet för att sedan hoppa fallskärm ner där det passar har.

Alltså, det jag gnäller på är att företaget gör reklam för att spelet ska vara "orginellt" när det egentligen inte är det, och allt som finns i spelet har redan gjorts på ett eller annat sätt i andra spel.
Men säger heller inte att det är ett dåligt spel bara för det. Tycker du att spelet är kul så är det ju jättebra men bli inte lurad av spelföretagets hype

Hypat äre väl inte direkt.
Dem har sagt att de är liknande andra shooters
men att de nu är mer vertical warefare
och ett mycket fria sätt att kriga på.

Dessutom kan man inte säga att
modern warefare finns mer att hämta hos
om de pågick ett andra världskrig i 5 år
över nästan hela världen finns de tillräckligt
me olika slag/händelser för resten av vår livstid
att göra spel på.

De blir ju bara bättre och bättre teknologi
och man kan känna sig mer o mer inne i spelet,
så fattar inte att folk kan säga att det är
uttjatat.

Skulle personligen älska ett nytt ww2 spel
där man fick landstiga igen med dagens
teknologi osv vore hel grymt.

lol folk är ju roliga. Lätta att behaga:P


signatur
Medlem

ääännuu mera ww2 xD

Inaktiv

Zzzz... Call of Duty 4 eller det här? COD tack. EA kan stoppa upp sina spel i rumpan.

Medlem

Det här blir nog bra, Augusti verkar bli bra spel månad om inget nu går fel och det blir massa förseningar?? Bioshock och det här?? Hoppas inte då det är total speltorka just nu!!

Tycker spelet verkar bra & snyggt, däremot så längtar jag mer efter att få spela BiA Hells Highway!? Det verkar så grymt...

En sak som såg grymt fult ut var när granaterna exploderade?? Såg ut som varje explosion var identiskt, och röken typ fastna i luften eller gick iaf i slowmotion fast det inte var slowmotion. Hoppas dem fixar det, för det såg störtlöjligt ut, och en sån grej kan förstöra hela spelet när man stör sig på det.. Vilket jag nog skulle göra efter ett tag... Förhoppningsvis så var det nån slags "placeholder" explosion??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Innan jag sett trailers på det här brukade jag tänkte jag ibland "nä låt dom som dog förbli oexploaterade" och efter "man får verkligen känna på hur det var"..

Medlem

Hörru du HaZe303,

Granatexplosionerna ser iaf bättre ut än eldbollarna som det blir i alla andra fps!

Okej det kanske är lite over the top att det stannar kvar så stilla, men explosionerna känns ju farligare!

Medlem

tror det här spelet blir bra


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Spelet kommer säkerligen bli bra, enda som var mindre bra i MoH serien var pacific assault (enligt mig då).
Både CoD och MoH är några av mina absoluta favoritspel - alla har inte samma smak, så om de av er som tror det här spelet blir skit tänker efter så finns det ett jävla bra sätt att slippa spelet. Köp inte det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Spelet kommer säkerligen bli bra, enda som var mindre bra i MoH serien var pacific assault (enligt mig då).
Både CoD och MoH är några av mina absoluta favoritspel - alla har inte samma smak, så om de av er som tror det här spelet blir skit tänker efter så finns det ett jävla bra sätt att slippa spelet. Köp inte det

bra sagt:)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Hmm får en känsla av tomhet när man ser honom dimpa ner med fallskärm. Alltså, det är ju ingen story i uppdragen.. Fattas atmosfär också känns det som.

Ser ruskit läckert ut annars:)

Medlem

Vill passa på att tipsa om den svenska MoH: airborne siten.

[http://www.moh-airborne.se]

1
Skriv svar