Robot
Inaktiv
NHL 08 filmat

On the Fly A.I verkar rätt lovande faktiskt Just att NHL blir repetivt är ju det största problemet så nice att dom försöker göra nåt åt det.

Dock så är jag ingen strateg så det där "creative play" är nog inget för mig :/ .. Eller man kanske kan försöka komma på nån plan att frispela Zäta.. hmhm

Medlem
Skrivet av bleak:

On the Fly A.I verkar rätt lovande faktiskt

Håller med sen hoppas jag även att de fixat till målvakterna så att de inte gör en Salo varannan match som i 07:an.


signatur

I fart in your general direction

Skrivet av CallmeSim:
Skrivet av bleak:

On the Fly A.I verkar rätt lovande faktiskt

Håller med sen hoppas jag även att de fixat till målvakterna så att de inte gör en Salo varannan match som i 07:an.

Lol Stackars Salo undrar om han fortfarande är knäckt över det. "göra en Salo" hehe


signatur
ptr
Medlem

verkar tufft! men frågan är om man orkar leka tränare

Medlem

man kan juh undra om de är nåt att ha.
360 verisonen 07 var de bästa på länge annars
ser pc versionerna lika dant ut som dem gjort sedan 2004.

Medlem

Ser väldigt stelt ut, men bättre AI är alltid välkommet

Medlem

Wow, jag är imponerad faktiskt. NHL 08 känns som ett givet köp i år. Har enbart spelat nhl 07 på pc, så i år tror jag faktiskt jag kommer ha lite förhoppningar. Create a play är hett efterlängtat, och nog blir det till xbox 360 jag köper det iaf. Finns inget alternativ som det känns nu, pc versionen blir alltid kvarglömd på något vis :/

Medlem

Och hur blev det med: Vi ska börja göra nya spel och inte kopiera dom gamla?

Medlem

/care


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Verkar lovande faktiskt. Upp till bevis om ai´n verkligen är så pass flexibel, ge oss ett demo nu.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar