A Stroke of Fate tillkännagivet och plåtat

Robot
Medlem
A Stroke of Fate tillkännagivet och plåtat

Diggar tapeterna i hallen (dom randiga)

Medlem

kan nog bli coolt som fan fast tror det kommer bli bannat/cencurerat i många länder.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Heh.. inte tänkt på att Nazister har bara ett ansiktsutryck och kroppspråk

Medlem

uuuh... Det här spelet verkar lite luddigt...
Man ska alltså spela lönnmördare som ska mörda en person (Hitler) som funnits på riktigt.
Om vi läser lite historieböcker kan vi utgå redan INNAN vi börjar spela att vi kommer misslyckas, eftersom Hitler i fråga inte mördades utan tog sitt eget liv.

(Fast det är klart. Den otroliga glädje jag skulle känna av att verkligen få strypa, förgifta eller spränga denna person vore obetalbart om de "ändrade" historien och verkligen lät oss få ge oss på honom i spelet)

Ser fram emot en review av eländet

Medlem

Jaha, ForrestFox, är du SÄKER på att han verkligen tog sitt eget liv? Det kan inte så att han egentligen blev mördad av en tysk officer vars enda mål var att döda Hitler, och som bara fick det att se ut som ett självmord? Kontrafaktisk historia är ju inte direkt något nytt, menar jag.

Det kan säkert bli någonting. Bara det att det kommer nya spel av det här slaget är ju någonting positivt.

Medlem

Bah.. Hitler åkte till argentina och levde loppan där.. vet väl alla?

Medlem

höhö fina muggar.

Medlem

Att detta involverar en riktig person och kanske utgör ett alternativt händelseförlopp tycker jag inte att man ska hänga upp sig på. Red Alert gjorde det samma men det var väl inget problem? Ser bra ut, lite som Commandos fast utan vapnen.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Howser:

Wtf.. ser fan ut som en dator o_O

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av Howser:

Wtf.. ser fan ut som en dator o_O

wtf?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

yay, kan säkert bli underhållande!


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Skrivet av Howser:

Jag diggar uniformen. De hade iallafall stil i 3:e riket


signatur
1
Skriv svar