Grand Theft Auto IV försenat

Robot
Medlem
Grand Theft Auto IV försenat

F*N! Jag kände detta på mig Hoppas att dom använder tiden väl.

Inaktiv

Buuuuuuuuu!

(heldre försening än skit dock)


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

fan vad bull. inte mycket att göra dock


signatur

tjenare!

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Jag som hade väntat mig AlanWake och GTA IV på samma dag :cry


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Medlem

Andra kvartalet 08..Jag som redan är kokhet på gröten!


signatur

NinjaSkitz.

Inaktiv

Fan.. Det är ju typ ett år dit.. Typiskt, jaja..

Får väll ta och vänta på Alan Wake istället då!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

:((((( hellre försening en skit dåra..

Medlem

åh fyfan det är ju en halv evighet dit

Medlem

Jaha ja

Nåja, jag har i varje fall Mass Effect

Medlem

Aja, hellre ett spel som håller i flera år än ett som släpps för tidigt.

Medlem

Alla som klagar över frampushade spel borde åka på bögstryk. Fattar ni inte att mer tid = bättre spel? Sålänge ni inte är döende i cancer eller nåt så borde ni bara hålla käften och inse att spelet nu kommer bli ännu grymmare.

Detta gör mig faktiskt bara glad. Filmerna från GTA4 har inte vart så imponerande, vissa grejer har sett riktigt risiga ut för att vara nextgen.

Medlem

Tycker detta är riktigt bra, har läst ett par prewiev som sa att det kändes långt ifrån den standard det brukar vara så jag tror de tog åt sig kritiken. Vilket är riktigt bra!

hellre kvalité än halv misär.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av notwist:

Alla som klagar över frampushade spel borde åka på bögstryk. Fattar ni inte att mer tid = bättre spel? Sålänge ni inte är döende i cancer eller nåt så borde ni bara hålla käften och inse att spelet nu kommer bli ännu grymmare.

Detta gör mig faktiskt bara glad. Filmerna från GTA4 har inte vart så imponerande, vissa grejer har sett riktigt risiga ut för att vara nextgen.

Jag är döende, därför vill jag inte vänta!!? Men visst är det bra att dom fixar spelet... Men ändå trist att dem inte kunde göra klart spelet (bra) i tid.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag finner det lustigt varför vanliga gamers (dvs. konsumenter) bryr sig så mycket över hur det och det spelet kommer sälja pga. att det och det konkurrerande spelet kommer sälja så mycket mer (talar mer generellt, pekar inte ut någon här). Varför är det så viktigt för oss spelare egentligen (förutom för fanboys som vill skryta om försäljningssiffror och att den konsollen dom äger är den BÄSTA WOOT WOTO!=!=!?).

Jag har en PS3, och den här nyheten gör mig bara glad eftersom GTA4 inte såg så jävla hett ut på sistone. Hoppas dom putsar upp allt och släpper ett dögrymt spel.

Skrivet av notwist:

Alla som klagar över frampushade spel borde åka på bögstryk. Fattar ni inte att mer tid = bättre spel? Sålänge ni inte är döende i cancer eller nåt så borde ni bara hålla käften och inse att spelet nu kommer bli ännu grymmare.

Detta gör mig faktiskt bara glad. Filmerna från GTA4 har inte vart så imponerande, vissa grejer har sett riktigt risiga ut för att vara nextgen.

*Snäll "pappa förklara till 4åring-röst"*
Nog måste du väl förstå dem som nu väntat sig ett färdigt spel när det var sagt och nu blev väldigt besvikna när de säger att spelet inte alls är färdig och behöver dryga 6månader extra utvecklingstid innan de får ta del av vad de väntat på, hoppats på och i många fall redan betalat för.

*Vanlig röst "typ duke nukem/beng alsterlind"*
Vi är alla döende pysen, så sluta bete dig som att de inte slösar vår dyrbara tid. Och att dra upp cancer är mist sagt svinigt av dig.

Vad är bögstryk föresten?

Inaktiv

bättre såhär då, att de vill skapa ett bra spel!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

hahahahahaha


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Medlem

Det här är så jävla pissigt. Såg så jävla mycket fram emot det här och så försenar dom det hela med nästan 1 år. PS3 hade verkligen behövt en release av GTA IV för att sälja mer konsoller.

Aja jag har Brothers In Arms: Hell's Highway att se fram emot också. Hoppas dem inte Ubisoft/Gearbox får för sig att för sena det. Så fall är ju hela PS3-vintern förstörd. Får man väl sitta och nöja sig med Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots men dem kanske också får för sig att för sena.

Medlem

Håller med om att det är bättre med ett bra spel än ett halvfärdigt. Men! Det var väl inte så länge sen som relesedatumet sattes, strax innan E3 va? Och sa inte Rockstar om att spelet skulle släppas även fast det skulle "krocka" med Halo 3? Är det inte bättre om de meddelar när spelet går guld så stackars otåliga j*vlar som jag kan sova om nätterna. 8 månaders kommer ta ut sin rätt...

Kan inte FZ starta omröstning en om nästa spel som antagligen kommer skjutas upp. Assasins Creed kanske ligger bra till?


signatur

I fart in your general direction

Jag har inget emot att vänta. Det är att dom inte har sagt nått om det kommer till PC eller ej som jag blir sne på.

Medlem

hällre ett bra spel som är försenat än ett spel som är buggigt och har mindre "features" och sämre kvalitet.

Vill ni ha spel som tillverkas snabbt och suger? gå o häng me EA games då.

Inaktiv

Asså jag tycker också det är bra att dom gör det bättre, men tycker det var lite överdrivet lång tid det blev försenat.

Inaktiv

Oväntat att spel blir försenade

Inaktiv
Medlem

Man kommer nog ha att köra ändå utan GTA


signatur

Intel Core 2 Duo E6600|Asus P5W DH Deluxe|Corsair TWIN2X 6400 DDR2 3071MB|Sapphire Radeon X1900XT 512MB|Zalman VF900-Cu LED,CNPS9500 LED

Inaktiv

Bra försening, bara de optimerar det till båda kosolerna så är jag nöjd.

Medlem

inte särskilt oväntat då de previews som kommit antytt att spelet såg ut att var långt ifrån färdigt.

ännu en anledning för mig att vänta tills falcon versionerna letat sig ut på marknaden. bara att hoppas assasins creed blir försenat ett par månader till...


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

123
Skriv svar