GRAW 2-demo på Playstation Store idag

Robot
Inaktiv
GRAW 2-demo på Playstation Store idag

tackar!
kommer ut i slutet av månaden om jag inte har helt fel?
synd att tekken online ska va där nånstans oxå, blir inge annat spel på länge då ;]

Medlem

Synd bara att jag spelade detta till 360in ages ago. men men, man kan ju alltid prova

F3D, du ska få så mkt sparkar av mig då asså ;D

Medlem

Har ju iofs detta på 360n men man kan ju alltid testa de, se om de är nån skillnad

Inaktiv

Woo00T!? Ett till demot! Hoppas det är MP.

Medlem

Är det MP eller SP demo?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Står det inget så måste det vara ett SP-demo.
Ser fram emot att prova det, även om jag med största sannolikhet inte kommer köpa det.

Någon som vet när dom uppdaterar PSNE? Jag har aldrig riktigt fått kläm på tidpunkten.

Medlem

Det finns i PS3 Store nu. Har laddat ner det.

Inaktiv

Yay ännu en dålig portning av ett annars bra spel.

Medlem

Det uppstår ett fel varje gång jag ska installera skiten. Och filmen från Lair får bara namnet "skadad fil". Varför köpte jag inte en 360 istället? 100 gånger fler spel och 1000 gånger enklare att använda. För övrigt är det förbannat löjligt att det finns spel i den amerikanska PS3 Store som inte finns här i Europa. Sony arbetar hårt för att deras maskin ska floppa.

Medlem

Någon som lyckas installera skiten?
Får bara "An error occurred during the install operation. (80029564)"

Inaktiv

Har installerat! Men spelet var inte kul. 360 versionen är 100 gånger bättre.

Medlem

Lol vad alla ska hålla på o hacka på PS3

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Lol vad alla ska hålla på o hacka på PS3

Kan bero på att den förtjänar det. På tal om att hacka; kan ingen smart ungjävel se till att hacka skiten snart så att man börjar få lite användning för maskinen?

Seb
Medlem
Skrivet av pennywise:
Skrivet av n0llk0ll0:

Lol vad alla ska hålla på o hacka på PS3

Kan bero på att den förtjänar det. På tal om att hacka; kan ingen smart ungjävel se till att hacka skiten snart så att man börjar få lite användning för maskinen?

Den förtjänar det ju inte på nåt sätt... Allt har funkat perfekt för mig.

Inaktiv

Jag ha*ar Playstation Store, härmare av Xbox Live!
Dö Sony!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Seb
Medlem
Skrivet av Tpiom:

Jag ha*ar Playstation Store, härmare av Xbox Live!
Dö Sony!

Vadå härmar? Haha hur fan ska man annars gör för att lägga upp videos o demos?

Medlem
Skrivet av redhawk911:
Skrivet av pennywise:
Skrivet av n0llk0ll0:

Lol vad alla ska hålla på o hacka på PS3

Kan bero på att den förtjänar det. På tal om att hacka; kan ingen smart ungjävel se till att hacka skiten snart så att man börjar få lite användning för maskinen?

Den förtjänar det ju inte på nåt sätt... Allt har funkat perfekt för mig.

Ja, eftersom din funkar så är allt tip top. Det är ju det viktigaste. Du är måttstocken för allt här i världen. Funkar någonting för dig så vet vi andra att just den grejen är bra. Tipsa oss gärna om andra saker som funkat för dig.

Seb
Medlem
Skrivet av pennywise:
Skrivet av redhawk911:
Skrivet av pennywise:
Skrivet av n0llk0ll0:

Lol vad alla ska hålla på o hacka på PS3

Kan bero på att den förtjänar det. På tal om att hacka; kan ingen smart ungjävel se till att hacka skiten snart så att man börjar få lite användning för maskinen?

Den förtjänar det ju inte på nåt sätt... Allt har funkat perfekt för mig.

Ja, eftersom din funkar så är allt tip top. Det är ju det viktigaste. Du är måttstocken för allt här i världen. Funkar någonting för dig så vet vi andra att just den grejen är bra. Tipsa oss gärna om andra saker som funkat för dig.

Ja precis!!=)

Men seriöst så förtjänar den inte mkt skit då det nästan alltid funkar perfekt.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Tpiom och Pennywise har ingen aning om vad dom pratar om.

Och du kallar dig n0llk0ll0 och vet allt.

Inaktiv

sluta bepesta ps3 relaterade trådar tack

Medlem

Kort och medelmåttigt demo. Inte övertygad om köp, tyvärr.

Medlem
Skrivet av Hubbe:

Kort och medelmåttigt demo. Inte övertygad om köp, tyvärr.

Fick du demot att fungera? Mitt går tyvärr inte att installera. Något mysko error.

Medlem
Skrivet av Hubbe:

Kort och medelmåttigt demo. Inte övertygad om köp, tyvärr.

Turgubbe du klarade la dig från patching failed i bf2 oxå om jag inte minns fel.

Medlem

Har laddat ner filen och tagit bort o laddat ner igen. Men det verkar inte fungera ändå. Blööeeh

Medlem

Många som laddar ner, ska tydligen därför vara problem med att få ner hela filen. Vet inte varför då det inte vart problem tidigare vid "större" släpp.


signatur
Medlem
Skrivet av pennywise:
Skrivet av n0llk0ll0:

Lol vad alla ska hålla på o hacka på PS3

Kan bero på att den förtjänar det. På tal om att hacka; kan ingen smart ungjävel se till att hacka skiten snart så att man börjar få lite användning för maskinen?

du menar, snyltat?? tycker det är underbart att rötägg inte kan spela illegala kopior!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Många som laddar ner, ska tydligen därför vara problem med att få ner hela filen. Vet inte varför då det inte vart problem tidigare vid "större" släpp.

Kan ju pröva senare i natt. Men hela filen är ju nedladdat står det. Det går lite segt när den laddar ner men den blir ju klar så det måste ju vara hela.

Medlem
Skrivet av redhawk911:
Skrivet av Tpiom:

Jag ha*ar Playstation Store, härmare av Xbox Live!
Dö Sony!

Vadå härmar? Haha hur fan ska man annars gör för att lägga upp videos o demos?

Snorungen har väl inte ens en PS3 så han vet inte vad han snackar om, ignorera honom.

Skrivet av fAkkfAcE:
Skrivet av Hubbe:

Kort och medelmåttigt demo. Inte övertygad om köp, tyvärr.

Turgubbe du klarade la dig från patching failed i bf2 oxå om jag inte minns fel.

Det felet undvek man väl genom att installera spelet på C:?

Inaktiv

Och jag är stolt att INTE äga en också, det är den konsollen som säljer sämst just nu. Men seriöst, PS Store är ju långt mycket sämre än Xbox Live! Sony måste sätta igång och utveckla det bättre...

(JA, jag har använt båda - eller jag har sett en kompis använda PS store)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

12
Skriv svar