GRAW 2-demo på Playstation Store idag

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Och jag är stolt att INTE äga en också, det är den konsollen som säljer sämst just nu. Men seriöst, PS Store är ju långt mycket sämre än Xbox Live! Sony måste sätta igång och utveckla det bättre...

(JA, jag har använt båda - eller jag har sett en kompis använda PS store)

Dubbel roflcopter!!

PS3an säljer dåligt för att den dels är för dyr.
PS Stor fungerar utmärkt bara att GRAW2 demot inte fungerar just nu. Det är det enda problemet jag haft med PS3. Allt annat fungerar och jag har inte haft något problem med PS Store.

Så det du snackar om är väl bara skitsnack eller så har din "kompis" dålig uppkoppling/kontakt med PS Store.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av pennywise:
Skrivet av n0llk0ll0:

Lol vad alla ska hålla på o hacka på PS3

Kan bero på att den förtjänar det. På tal om att hacka; kan ingen smart ungjävel se till att hacka skiten snart så att man börjar få lite användning för maskinen?

du menar, snyltat?? tycker det är underbart att rötägg inte kan spela illegala kopior!

Jag antar att du aldrig någonsin har kopierat eller laddat ner en film, spelat in ett tv-program på video, laddat ner en mp3-fil eller på något annat sätt snyltat på andras rättigheter. I sådana fall får du nog snart spräcka den lilla rosa 80-talsbubblan du fastnat i.

Om rötäggen på Sony istället hade sett till att alla PS3-ägare i världen får tillgång till samma demon på PS3 Store så hade de gjort sig själva och spelföretagen en stor tjänst. Ett spel kostar trots allt runt 700 kronor och då vill man fan kunna testa det innan man köper det.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

PS3an säljer dåligt för att den dels är för dyr.
PS Stor fungerar utmärkt bara att GRAW2 demot inte fungerar just nu. Det är det enda problemet jag haft med PS3. Allt annat fungerar och jag har inte haft något problem med PS Store.

Att allt annat fungerat säger inte så mycket eftersom det knappt finns några saker att försöka testa med. En handfull speldemon och några filmer att titta på. Vad kan gå fel? För mycket uppenbarligen.

Medlem

Vad många småbarn som har joinat FZ på den senaste tiden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Vad många småbarn som har joinat FZ på den senaste tiden.

Tuffa killen. 40+.

Medlem
Skrivet av pennywise:
Skrivet av Night Hawk:

Vad många småbarn som har joinat FZ på den senaste tiden.

Tuffa killen. 40+.

Ålder på Pennywise?

Medlem

På hans profil står det 30 men det måste han ha drömt.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Vad många småbarn som har joinat FZ på den senaste tiden.

Det är bara du som har blivit gammal

Inaktiv

Undrar samma sak som Night Hawk, men behöver inga svar efter att ha läst alla roliga kommentarena i tråden=).
Personligen tycker jag att PS Store har funkar väldigt bra(kanske lite tort med demon) och man kan ju alltid regga ett extra acc gratis om man vill tanka saker från Amerika eller Japan.
Gick bra för mig att tanka demot, men själva demot kändes som en dålig portning av Xbox spelet då grafiken inte hängde med.

Medlem

fick det att fungera helt utan problem, men GRAW till konsoll är totalt jävla värdelöst så det var bara att ta bort illa kvickt.

Allt microsoft har gjort någonsin är mer eller mindre stulna ideer så sluta klaga på sonys ps store.

Och vad hjälper det konsumenten att 360n har 1000 spel, om 998 av dem är värdelöst skräp?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

fick det att fungera helt utan problem, men GRAW till konsoll är totalt jävla värdelöst så det var bara att ta bort illa kvickt.

Allt microsoft har gjort någonsin är mer eller mindre stulna ideer så sluta klaga på sonys ps store.

Och vad hjälper det konsumenten att 360n har 1000 spel, om 998 av dem är värdelöst skräp?

Vad hjälper det konsumenten att PS3 har 10 spel och alla är värdelöst skräp?

Inaktiv

Aldrig varit en stor fan av GRAW serien så det blir pass för mig.

Sen fattar jag inte hur man alltid omvandlar trådar till hur dålig konsolen är, måste alla försvara "sin" konsol?
Det är jue nästan på gränsen att ni låter som om ni är anlitade av företagen!

Seb
Medlem
Skrivet av pennywise:

Vad hjälper det konsumenten att PS3 har 10 spel och alla är värdelöst skräp?

Vilket inte är sant=)

Jag var inte övertygad av demon, GRAW på pc är mkt smidager gjort, men däremot var grafik snygg:)

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Och jag är stolt att INTE äga en också, det är den konsollen som säljer sämst just nu. Men seriöst, PS Store är ju långt mycket sämre än Xbox Live! Sony måste sätta igång och utveckla det bättre...

(JA, jag har använt båda - eller jag har sett en kompis använda PS store)

Vill egentligen inte ge mig in i den här diskussionen men here goes...
Jag är ledsen att jag måste kalla ut dig till den kalla verkligheten men du har faktiskt fel, den konsoll som säljer sämst just nu är faktiskt Xbox360.

http://www.vgchartz.com/news/news.php?id=471

http://www.vgchartz.com/news/news.php?id=470

http://www.vgchartz.com/news/news.php?id=469

För övrigt räknas PSN fortfarande som en relativt ny tjänst i mina ögon, Xbox Live har varit igång så otroligt mycket längre att det är en självklarthet att den är mycket mer utvecklad (bättre).
Vad får dig att tro att inte PSN kommer utvecklas också?

Medlem
Skrivet av MetalClock:
Skrivet av Tpiom:

Och jag är stolt att INTE äga en också, det är den konsollen som säljer sämst just nu. Men seriöst, PS Store är ju långt mycket sämre än Xbox Live! Sony måste sätta igång och utveckla det bättre...

(JA, jag har använt båda - eller jag har sett en kompis använda PS store)

Vill egentligen inte ge mig in i den här diskussionen men here goes...
Jag är ledsen att jag måste kalla ut dig till den kalla verkligheten men du har faktiskt fel, den konsoll som säljer sämst just nu är faktiskt Xbox360.

http://www.vgchartz.com/news/news.php?id=471

http://www.vgchartz.com/news/news.php?id=470

http://www.vgchartz.com/news/news.php?id=469

För övrigt räknas PSN fortfarande som en relativt ny tjänst i mina ögon, Xbox Live har varit igång så otroligt mycket längre att det är en självklarthet att den är mycket mer utvecklad (bättre).
Vad får dig att tro att inte PSN kommer utvecklas också?

Han hatar PS3 så djävulst mycket så han ber väl varje kväll om att PS Store ska floppa ännu mer.

Inaktiv

Det här med innehåll på onlinetjofräsen, så är det desvärre precis samma sak på Live, dvs det finns ofantligt mkt mer innehåll på den amerikanska.

Medlem

ta de lungt ffs

Medlem
Skrivet av Soulless:

fick det att fungera helt utan problem, men GRAW till konsoll är totalt jävla värdelöst så det var bara att ta bort illa kvickt.

Allt microsoft har gjort någonsin är mer eller mindre stulna ideer så sluta klaga på sonys ps store.

Och vad hjälper det konsumenten att 360n har 1000 spel, om 998 av dem är värdelöst skräp?

Fel GRAW är värdelöst på PS3, XB360 är det en höjdare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Seb
Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av Soulless:

fick det att fungera helt utan problem, men GRAW till konsoll är totalt jävla värdelöst så det var bara att ta bort illa kvickt.

Allt microsoft har gjort någonsin är mer eller mindre stulna ideer så sluta klaga på sonys ps store.

Och vad hjälper det konsumenten att 360n har 1000 spel, om 998 av dem är värdelöst skräp?

Fel GRAW är värdelöst på PS3, XB360 är det en höjdare.

Hur kan det vara sämre på PS3, det äer ju en portning av spele så det är ju identiskt?

Flakmonkey
Skrivet av redhawk911:

Hur kan det vara sämre på PS3, det äer ju en portning av spele så det är ju identiskt?

Därför att vissa måste hela tiden intala sig själva att de har köpt rätt konsol eftersom de inte har råd att köpa alla tre och en PC... Även om grafiken skulle vara sämre, eller spelet skulle vara sämre optimerat så skulle inte det innebära att spelet helt plötsligt blev kasst... men men... alltid fascinerande att se varför så många som uppenbarligen bara hatar sony och playstation 3 kommer in i en tråd och bashar en konsol som de inte borde bry sig om...

men det är faktiskt mer sorgligt än fascinerande...

Inaktiv

Funkar det att installera nu?
Försökte ladda ner demot 3 ggr igår men fick felmeddelande när jag försökte installera.

Provade t.om att inte ladda ner det i bakgrunden men fick samma felmeddelande när jag skulle installera

Inaktiv

Ladda ner demot igår och nerladdningen stod still i nästan 40 sekunder innan den började ladda! Installationen gick smärtfritt men tyvärr är jag inte mycket för spel där man hela tiden måste smyga! Men man vet aldrig... Man kanske blir råtorsk på sånna spel tillslut!

Hur som helst så köpte jag 3 spel från sonystore igår och jag tror jag fick samma felmeddelande som alla andra i den här tråden fick. Skulle börja ladda ner med då kom en ruta upp och "talade" snällt om för mig att det inte gick (...) Men jag hoppade ur och in, gick till "download history" och då funka det!

Medlem

har ngn kommit på varför de cepar jag vill verkligen testa detta har de till pc men fan så mycke najsare och spela de på 32"

Inaktiv

Det är två olika spel till pc och konsol, så testa båda. Funka fint för mig.

12
Skriv svar