Call of Duty 4-beta endast för amerikaner

Robot
Medlem
Call of Duty 4-beta endast för amerikaner

Ja, de har väl inte råd med servrar runt om i hela världen, än. Men att göra ett amerikanskt konto på XBL fungerar fortfarande för den som undrar...

Medlem

Räcker med andra ord att regga sig osv, för ett ska silver membership? Känns som det är värt mödan tbh :c

Flakmonkey
Skrivet av Mabec:

Ja, de har väl inte råd med servrar runt om i hela världen, än. Men att göra ett amerikanskt konto på XBL fungerar fortfarande för den som undrar...

De behöver väl inte hosta några servrar? Den som hostar spelet är väl den som står för allting? Hur som helst så funkade det ju för #Halo 3 så borde gå här också tycker jag... CoD4 är ju ingen liten titel direkt ^^

Medlem

Väldigt dåligt att vi andra inte får vara med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Vilket jävla skit

Medlem

Vafan! Så det kommer inte ens till PC, vilket jävla skit alltså!

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Vafan! Så det kommer inte ens till PC, vilket jävla skit alltså!

Jodå, det kommer till PC, X360 och PS3, men 360 betan är dock bara för USA. Vilket jag tycker är konstigt eftersom jag har en kompis som påstår att han är med i betan.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Muhaha, har ändå ett amerikanskt account. Skaffa ett ni med


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

om jag säger vad jag tänker blir jag nog bannad för gott här i forumet så.......oj vad tråkigt....


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Citat:

Europe? The UK? Forget it.

Inte ens australiensarna anser tydligen att Storbritannien hör till Europa...

Det åsido verkar det lite skumt faktiskt, om det är tekniskt möjligt bara man skaffar ett amerikanskt konto. De kanske inte har tillräckligt många servrar, så de höll sig till en kontinent. Fast man kan ju tycka att de hade kunnat sprida ut det totala antalet platser till hela världen då.

Medlem

Löl orka consöll.
Inte för att jag är insatt men klanspel på konsoll
måste vara extremt tråkigt

Inaktiv

Nu vill ja bli en amerikan
Min 360 ligger och väntar detta spel, och ja väntar också...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

WTF!
ge oss demon till pc:en i stället!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Vi TV-spelande europeér är väl så pass vana att bli rövknullade vid det här laget att spelföretagen börjat tro att vi gillar det.

Inaktiv

Komiskt att ett så stort företag som Microsoft är så fokuserat på den amerikanska marknaden.

Medlem

Men tack så mycket....

Medlem

jag litar inte på vad det står på den sidan.

bättre att hålla koll här: charlieoscardelta.com

Medlem

Ovanligt, USA ska ha allt.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

ahr inte xbox lvie i.a.f visst betala för spelet sure, men betlaa för att spela ett sple när privatpersoner sätter upp servrarna? eh näe.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

wee... utvärdera en fps beta med handkontroll... klyftigt...


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

Menart , typ alla konsollspel består av sessioner
och quick join kul för public players men inget för nån
community den finns på pc:n.

Btw på tal om sessions och irriterande auto join only
àla console så måste Colin Mcrae Dirt vara de sämsta
portningen asso de har ju verkligen inte gjort nån
skillnad i join läget där från consoll man kan verkligen
inte customisera lr joina nåt av eget tycke bara auto
join.

Inaktiv

/bry

Att spela fps på konsoll är ju fullkomligt värdelöst.

Inaktiv

"wee... utvärdera en fps beta med handkontroll... klyftigt... "

"Att spela fps på konsoll är ju fullkomligt värdelöst."

Mm, håller med fullständigt, dom ända spelen jag spelar på konsoller är 3rd person äventyr liknande o sport spel

Medlem

Ok, vi har fattat det. Ni tycker inte det är kul att spela FPS på konsoll. Men är det nödvändigt att posta det varenda gång det dyker upp en nyhet om ett FPS-spel på konsoll?


signatur
Medlem
Skrivet av Gabor:

Ok, vi har fattat det. Ni tycker inte det är kul att spela FPS på konsoll. Men är det nödvändigt att posta det varenda gång det dyker upp en nyhet om ett FPS-spel på konsoll?

det är ett forum...där man diskuterar saker....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Typiskt!! Kanske man ska låta bli köpa spelet utanför usa också??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Att bojkotta är det enda sättet att visa att man inte gillar företag som inte bryr sig om vissa marknader. Om Call of Duty 4 säljer riktigt dåligt i Europa i förhållande till USA så får kostymnissarna ett klart och tydligt budskap. Men alla kanske inte bryr sig så mycket om en Beta för att bojkotta ett spel.

Inaktiv
Skrivet av Gabor:

Ok, vi har fattat det. Ni tycker inte det är kul att spela FPS på konsoll. Men är det nödvändigt att posta det varenda gång det dyker upp en nyhet om ett FPS-spel på konsoll?

Att nån inte släpper en tangentbords liknande kontroll med mus till kosollerna, Så kan ni också sikta med precision


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

12
Skriv svar