Call of Duty 4-beta endast för amerikaner

Medlem

Här hoppas man ständigt att ny teknologi och snabba, globala nätverk ska minska det fysiska så väl som det kulturella avståndet mellan länder och göra alla människor runt om i världen till ett folk men ändå fortsätter den här skamliga särbehandlingen.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Här hoppas man ständigt att ny teknologi och snabba, globala nätverk ska minska det fysiska så väl som det kulturella avståndet mellan länder och göra alla människor runt om i världen till ett folk men ändå fortsätter den här skamliga särbehandlingen.

Precis! Kommersialismens bästa sidor här??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

de borde faktist lägga in så att man kan använda tagentbord och mus till xbox 360n de skulle göra fps pojkarna mer glada
unrealtournament kommer man kunna använda mus och tagentbord på ps3an... så då kan de ju göra samma sak med cod4

Medlem
Skrivet av Marv:

Vi TV-spelande europeér är väl så pass vana att bli rövknullade vid det här laget att spelföretagen börjat tro att vi gillar det.

hahaha! Fyfan vilken klockren komentar!


signatur

living let die

Medlem
Skrivet av Marv:

Vi TV-spelande europeér är väl så pass vana att bli rövknullade vid det här laget att spelföretagen börjat tro att vi gillar det.

bwahahahahahahahha

amen brother !!

Medlem
Skrivet av Toye:
Skrivet av Gabor:

Ok, vi har fattat det. Ni tycker inte det är kul att spela FPS på konsoll. Men är det nödvändigt att posta det varenda gång det dyker upp en nyhet om ett FPS-spel på konsoll?

Att nån inte släpper en tangentbords liknande kontroll med mus till kosollerna, Så kan ni också sikta med precision

Då sabbas juh hela iden för dem som
sitter på konsoll och de hela blir patetiskt.

Sitta med mus och keyboard framför
en konsol måste vara de mest ironiskt
löjliga isf nä kör på PC då.

Medlem

Ingen läser väk här längre, men det här gäller bara amerika en tid i början, sedan efter ett tag kommer europa in i betan.

Inaktiv

Ni vet ju inte vad ni snackar om, tror ni verkligen att inte folk från europa och resten av världen kommer spela spelet?, här spelas det för fullt kan jag tala om för er, att många på min vän lista spelar det också. finns gott om folk från europa och skandinavien som spelar betan just nu.

Edit: Och det här snacket om FPS spel till konsolen kan ni köra upp iarslet ni som har "nånting" emo det, tycker det är 100 gånger roligare att spela fps spel på boxen än på pc.

Inaktiv
Skrivet av skauninG:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Vafan! Så det kommer inte ens till PC, vilket jävla skit alltså!

Jodå, det kommer till PC, X360 och PS3, men 360 betan är dock bara för USA. Vilket jag tycker är konstigt eftersom jag har en kompis som påstår att han är med i betan.

Ja, din kompis ljuger nog inte, har Jätte många kompisar som är med i betan.

12
Skriv svar