Black Prophecy premiärplåtat

Robot
Medlem
Black Prophecy premiärplåtat

Man lär ju bli totalt jävla ensam i detta spelet liksom.

Medlem

Och varför skulle man vara totalt jävla ensam? Jag blir bara glad när jag får syn på ett nytt sci-fi MMO.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

herrbjörn, ja, min erfarenhet utav mmo;s är att sedan wow känns det mesta väldigt tomt.

Medlem

Hoppas att de blir mer som Freelancer och inte som EVE Online

Medlem

Earth & Beyond.

Blir spännande att se vad det här spelet ska fokusera på och hur stort det blir. Alltid trevligt med lite mer sci-fi i vilket fall. Bara hoppas på det bästa och att det inte blir en upprepning av E&B.

Samt om de lyckas få till grafiken. Trots allt har få (om något?) rymdspel sett så vackert ut som EVE gjorde då och gör än idag.


signatur
Medlem

Mera SciFi åt folket!
Sedan skadar det inte om spelet är bra också

Medlem

Sci-Fi MMO har jag längtat efet länge, började spela Eve-online men det var alldeles för "Avancerat" för mig, fatta ingenting.
SWG var bara förvirrande
Anarchy Online var före min "online" tid.

Inaktiv

Battlecruiser, någon?


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Freelancer suger, eve online var iaf öppnare men är ett rollspel, vilket per definition är le suck.
Jag hoppas på att infinity: the quest for earth ska bli ngt att hänga i granen, killen som proggar motorn verkar mer eller mindre vara ett geni.
I senaste devupdaten så visar han hur hans kod för att skapa planetariska ringar funkar, allt från hur de skuggas till att ett noisemönster uppstår när amn kommer närmare till att man börjar se individuella stenar flyta omkring.

Killen slänger lixom ihop en motor med features som ALDRIG setts i mer kommersiella rymdspel, det tar längre tid än om en crew på 100 pers skulle göra det, men de brukar fuska med att man tex aldrig kan landa på planeterna eller att de inte roterar runt sina axlar eller stjärnor...

http://www.fl-tw.com/InfinityForums/viewtopic.php?t=5198


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jaaa !
Feta rymdstrider vill vi ha, seeega skepp stora fighter
(star wars 3, fighten mellan dom dära där 2 stora skeppen, glömt namnet)

Medlem
Skrivet av Mahone:

Hoppas att de blir mer som Freelancer och inte som EVE Online

mhm, mer direktstyrt och inte bara massa meny-nötande. x3 ftw

Bt
Medlem
Skrivet av Mahone:

Hoppas att de blir mer som Freelancer och inte som EVE Online

Systemet från EVE med striderna från Freelancer tack.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Bt:
Skrivet av Mahone:

Hoppas att de blir mer som Freelancer och inte som EVE Online

Systemet från EVE med striderna från Freelancer tack.

/signed

Medlem

Yes! Fler sci-fi MMO's tackar man ju inte nej till.

Medlem

WOHO:D
flera sci-fi mmo:s finns nog inge roligare tror jag.


signatur

Spela spel är kul ibland.

1
Skriv svar