Victorious Boxers: Revolution kommer till väst

Robot
Medlem
Victorious Boxers: Revolution kommer till väst

Mna blir ju lite sugen

Ärligt, så nice att detta kommer även om jag inte har en Wii atm, då detta antagligen var ett sådant spel vi totalt skulle missat annars.

Medlem

Ahh blir också sugen, såg nyligen på den serien, Hajime no Ippo, blev så jävla förtjust i boxning efter det...

Medlem

Känner man att man har kontroll på vad den gör å inte som i Wii-sports så kan de bli riktigt bra!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Medlem
Skrivet av LannY:

Känner man att man har kontroll på vad den gör å inte som i Wii-sports så kan de bli riktigt bra!

Faktiskt så tycker jag kontrollen i Wii sports är riktigt bra, problemet är att de flesta bara vevar som galningar... inte konstigt att den inte svarar som den ska då...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Yarre:
Japp Ippo är en riktigt bra anime, en av de bästa jag har sett iallafall. Tycker om att de inte har fyllt serien med massa fillera avsnitt..

DreD: Håller med dig totalt, vevar man hela tiden så lärde man sig aldrig kontrollerna. Jag spelade Wii boxning väldigt mycket och var/är faktiskt obesegrad på det. Har 42 som rekord på första boxningsträningen. Platinum medalj baby!

Hoppas det här spelet blir bra. Lite mer precision är såklart aldrig fel.

1
Skriv svar