Ny karaktär i Smash Bros. Brawl - Ike

Robot
Medlem
Ny karaktär i Smash Bros. Brawl - Ike

Jag fattar inte vad all hype är om Smash bros.
GC versionen var så otroligt tråkig enligt mig, ser inte ritkigt charmen.. men det kanske det är mig det är fel på då alla andra håller på att smälla av om man råkar nämna det...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Kan de inte komma med lite sköna grejjer istället, typ flera pokemens lr nått :c

Medlem

Precis va spelet behöver, ännu en snubbe med svärd

Medlem
Skrivet av DreD:

Jag fattar inte vad all hype är om Smash bros.
GC versionen var så otroligt tråkig enligt mig, ser inte ritkigt charmen.. men det kanske det är mig det är fel på då alla andra håller på att smälla av om man råkar nämna det...

själv tycker jag det var ett av de roligaste spelen på GC, underbart i multiplayer. och det är riktigt coolt att snake ska vara med i Brawl


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

När jag såg nyheter på sweclockers trodde jag att de menade
Ike, Kyles bror i South Park xD

Medlem

hehe, trodde oxå det var South Park Ike


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av CreV:

När jag såg nyheter på sweclockers trodde jag att de menade
Ike, Kyles bror i South Park xD

Haha, ja de hade varit något de, "Kick the Baby!"

Hoppas Brawl blir riktigt bra nu. Var lite besviken på Melee då jag mer eller mindre spelat sönder orginalet och älskat det. Kändes som om det inte var så mycket nytt utan en liten uppdatering bara. Hoppas också på att de inte dummar till kontrollerna bara för att de går, som många andre företag gjort. Men antar att det inte är fallet då Nintendo har strypgrepp på dem

Medlem

Roligt att dom visade en ny karaktär.
Det mest troligaste är att han ersätter Roy och Marth.

Och lite info för FZ. Fire Emblem: The Goddess of Dawn är en uppföljare till Fire Emblem: Path of Radiance , där Ike är huvudpersonen.

Så jag tycker tycker att låter bättre om ni istället skriver att Ike kommer från Fire Emblem: Path of Radiance.

Medlem

Ser jäkla snyggt ut också =D

Medlem

Hehehe ja jag gillade GC-smash bros starkt. Det här ska nog kunna gå hem.

Medlem

grymt kanske blir ett köp som jag sett av detta än så länge verkar det grymt kul.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

givet köp


signatur

Nämen!

Medlem

Consider it köpt! går att köra online oxo? även om det skulle vara likadant som melee så skulle jag ändå köpa det för att få lira online

1
Skriv svar