Film: Hur en spelsession i COD4 kan utspela sig

Medlem
Film: Hur en spelsession i COD4 kan utspela sig

Hittade ett kul klipp på Youtube när ett par killar driver med dagliga händelser i cod4 under multiplayer sessioner. Riktigt kul och fyndigt gjort. enjoy!

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/S12z6hxa5cw&color1=0xb1b1b1&color2=0..."></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/S12z6hxa5cw&color1=0xb1b1b1&color2=0..." type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Film: Hur en spelsession i COD4 kan utspela sig

Klippet liknar ju inte CoD4 det minsta och fan inte sitter man och snackar om att en sniper inte upptäckt en ännu, man skjuter honom dirr och kutar vidare.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Klippet liknar ju inte CoD4 det minsta och fan inte sitter man och snackar om att en sniper inte upptäckt en ännu, man skjuter honom dirr och kutar vidare.

Du bevisade precis skillnaden på folk som förstår teamplay och folk inte alls ska spela MP-spel i coop

Medlem

Får man en sådan squadkamrat i Killzone 2 så får man lov att skjuta han, eftersom motståndarna kommer kunna höra det man säger i micen när man närmar sig.

Har aldrig förstått mig på folk som måste sitte och prata/skrika i micen med sin mamma/sambo/fru...

Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Får man en sådan squadkamrat i Killzone 2 så får man lov att skjuta han, eftersom motståndarna kommer kunna höra det man säger i micen när man närmar sig.

Har aldrig förstått mig på folk som måste sitte och prata/skrika i micen med sin mamma/sambo/fru...

Om dom kör utan "Push2talk" så förstår jag att det kan hända
Jag har själv pratat i mobilen samtidigt som jag tryckt på min "Push2talk"knapp, vilket resulterat i princip samma sak

Medlem
Skrivet av hansen:
Skrivet av TysN:

Klippet liknar ju inte CoD4 det minsta och fan inte sitter man och snackar om att en sniper inte upptäckt en ännu, man skjuter honom dirr och kutar vidare.

Du bevisade precis skillnaden på folk som förstår teamplay och folk inte alls ska spela MP-spel i coop

Ja det är skillnaden men hur mycket folk är det som faktiskt kör med teamplay i public matcher?
Klanmatcher är mer teamplay men fan inte sitter man och snackar om att man ser snipern och väntar med att skjuta, om du skulle köra seriöst så skulle du veta att det oftast handlar om vem som är snabbast på skjutknappen.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar