Utvecklare har tillgång till Sixaxis med rumble?

Robot
Utvecklare har tillgång till Sixaxis med rumble?
Medlem
Utvecklare har tillgång till Sixaxis med rumble?

Klart intressant, har saknat rumble-funktionen faktiskt även om rörelsesensorn har vägt upp en stor del av det. Men såklart vill man ha båda.

Surt om man blir "tvungen" att punga ut med tusen spänn för en ny uppsättning handkontroller bara...

Medlem

Dom borde ha haft rumble från början. Sixaxis är inte precis något bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ähh klarar mig utan..

Medlem

Inget behov av rumble alls...ger inte alls mkt till spelupplevelsen. Sixaxis är dock nice imo.


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem

Ni som säger att det inte ger något... alltså. Fatta motorstorm med rumble, hade blivit så sjukt mkt bättre. När jag sitter och spelar tex DiRT / Forza 2 på 360in och sedna knakse blir sugen på Motorstorm känns det bara tommt, så rumble gör VÄLDIGT mkt för tex bil spel.

Eller ninja gaiden sigma, när man blockar ett riktigt hårt lsag och dt skulle skakat lite, mmmmm.

Medlem

Blir ingen PS för mig om dom inte tillverkar en ny kontroll. Har aldrig gillat den där kontrollen dom kör med, ligger inte könt i händerna.

Medlem

Trodde jag skulle sakna rumble.. men näe..
hellre mer batteritid än rumble

Inaktiv
Skrivet av Joavels:

ligger inte könt i händerna.

du får ursäkta medans jag rullar runt på golvet och skrattar

jag känner inte att jag behöver rumble. men jag har väntat med att köpa en till kontroller tills dess att det kommer en med rumble..hm

Medlem

Har alltid stängt av rumble när det funnits, så för mig är det skönt att slippa gå in i inställningarna och ändra det hela tiden

ptr
Medlem

jag tycker då rumble är viktigt. hur "tomt" hade inte god of war känts utan rumble-funktion. Jag tyckte ialla fall att att rumble gjorde spelupplevelsen ännu bättre.

1
Skriv svar