Gameplayfilm från Army of Two

Robot
Medlem
Gameplayfilm från Army of Two

GoW > Detta tbh. Hade detta kommit tidigare så kanske kanske

Medlem

Asså det ser jävligt kul ut. Snyggt och lite nytt jämfört med andra actionspel. Men gubbarna som man spelar ser ut som två gorillor. Feta och runda.

Medlem

Umm Ai'n såg ju riktigt jäkla dålig ut. De bara traskade ju rakt fram o mejade ner fienden. Hur fasen kan man visa sånt här som trailer och tro att det ska locka köpare?

Sen tror jag säker att spelet kommer vara rätt kul endå när man lirar coop. Men denna trailer var långt ifrån imponerande.

GoW ser iallafall ut som 100 gånger mer action...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Blandat intryck. Det ser väldigt enkelt ut, men samtidigt vill jag kunna ändra på alla mina vapen sådära...

Svårt!

Medlem

Jag tycker det ser intressant ut!
Mer varierade miljöer än Gears of war (vilket jag tyckte blev väldigt enformigt, grått och tråkigt - rent estetiskt - efter en stunds spelande) med bättre bandesign.

Det här spelet håller jag tummarna för att det blir bra!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Tycker bara det verkar bli sämre och sämre ju fler filmer från spelet man ser på. Från början verkade det verkligen bli riktigt häftigt men nu är jag tyvärr väldigt tveksam.

Medlem

Såg en fransk preview av detta, de menade på att det nästan inte fanns något cover alls och att fienderna bara strömmade emot en.
Jag liksom de vill nog ha lite mer Cover och faktiskt behöva flanka fienden...

Medlem

typiskt kötta spel med andra ord

Medlem

Tyckte det såg kul ut, kan nog bli ett bra spel att spela med en kompis samtidigt som man tar en öl, precis som "back inte the days" (fast då drack man saft istället;))


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Verkar vara ett riktigt roligt spel om man har någon att spela med. Inte fullt så bra om man spelar ensam.

Inaktiv

Tyckte det såg lagomt skojj ut att vara han som får traska runt med skölden.

Medlem

Tycker det ser väldigt stelt ut. Inte det vacraste jag set.

Medlem

Helt ok...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

hmm.. vet inte om jag gillade det eller inte. spelidén smakade bättre än denna gameplayfilmen.

Medlem

guuh vad fattig med FPS till konsol... sorlgit att kolla när någon försöker sikta med controllen.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

jag blev rikigt besviken.. Trodde det skulle vara fps spel men man går runt i 3:e person vy

1
Skriv svar