Co-op för fyra spelare i Halo 3

Medlem

Höll på att trilla av stolen när jag hörde co-op för fyra...helt galet nice.

Men sedan måste man givetvis spela 4 online...jag vill lira 4 i soffan hemma. Då är ju allt skit igen, men men kanske bara min åsikt....jag behöver iaf inte köpa en 360 för att spela 4 co-op...iaf inte än...hoppas på att PS3an får ett sådant lir istället.


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem
Skrivet av Holmen:

Höll på att trilla av stolen när jag hörde co-op för fyra...helt galet nice.

Men sedan måste man givetvis spela 4 online...jag vill lira 4 i soffan hemma. Då är ju allt skit igen, men men kanske bara min åsikt....jag behöver iaf inte köpa en 360 för att spela 4 co-op...iaf inte än...hoppas på att PS3an får ett sådant lir istället.

Haze ska gå o lira 4 spelare samtidigt.. men kommer inte ihåg ifall det gick o lira med 1 ps3:a eller om det är online

Game Information
Number of Players: 1-4
Number of Online Players: 4 Online

Står så på gamespot iaf.

Halo.. enda spelet som skulle kunna få mig o köpa 360.. co-op halo lär vara grymt kul

Medlem

"Halo.. enda spelet som skulle kunna få mig o köpa ps3:an.. co-op halo lär vara grymt kul "

Uhm....Halo 3 är till 360!

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

"Halo.. enda spelet som skulle kunna få mig o köpa ps3:an.. co-op halo lär vara grymt kul "

Uhm....Halo 3 är till 360!

Ojdå ursäkta! felskrivning 360 förstås

12
Skriv svar