Sim City Societies-trailer

Robot
Medlem
Sim City Societies-trailer

Härlig trailer, verkar bli ett härligt spel också

Medlem

Såg ju faktiskt rätt skoj ut

Medlem

Såg helgrymt ut Grafikmässigt var ju enastående! Blir nog ett nytt köp av dator om man vill ha detta.

Medlem

Väldigt intressant.... Hoppas på en demo :). Ser väldigt lovande ut

Medlem

detta spelet på 40"+ skärm blir sött.

Inaktiv

Societies? Olika etniska/kulturella/ekonomiska grupper? Hur de påverkar varandra osv? Börjar påminna lite om det där New York-byggar spelet där man hade överklass, arbetarklass osv osv som man skulle balansera...

Medlem

Oj oj, var säker på att jag skulle få läsa en massa skit om att det bryter från Sim city-konceptet.. När det inte ens är sim city x). Ack att få läsa lite vett istället, för det ser ut att bli bra!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Nikie:

detta spelet på 40"+ skärm blir sött.

Det är la en onödigt stor skärm du.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Nikie:

detta spelet på 40"+ skärm blir sött.

Det är la en onödigt stor skärm du.

Nja, jag har 42" idag, fick den när far tyckte den var för liten så han skaffade en samsung R800 , 52" lcd full hd ( där har du ett jävla stort monster) som är onödigt stor. Jag menar alltså för konsol spelande , hoppas det kmr till antingen ps3 / 360

Medlem
Skrivet av Nikie:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Nikie:

detta spelet på 40"+ skärm blir sött.

Det är la en onödigt stor skärm du.

Nja, jag har 42" idag, fick den när far tyckte den var för liten så han skaffade en samsung R800 , 52" lcd full hd ( där har du ett jävla stort monster) som är onödigt stor. Jag menar alltså för konsol spelande , hoppas det kmr till antingen ps3 / 360

Det var väl inget. Jag fick min farsas 72" när han köpte en ny 102".

Spelet ser rätt skoj ut. Fast skenet kan ju bedra.

Medlem
Skrivet av Nikie:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Nikie:

detta spelet på 40"+ skärm blir sött.

Det är la en onödigt stor skärm du.

Nja, jag har 42" idag, fick den när far tyckte den var för liten så han skaffade en samsung R800 , 52" lcd full hd ( där har du ett jävla stort monster) som är onödigt stor. Jag menar alltså för konsol spelande , hoppas det kmr till antingen ps3 / 360

Sannolikheten är nog rätt stor att det kommer till pc först. Eftersom Sim City-spelen aldrig har varit speciellt prioterade att få ut på konsoll. Sen ska inte ett sånt här spel spelas på konsol, precis som fightingspel inte ska spelas på pc.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

hoppas det kmr till antingen ps3 / 360

Sannolikheten är nog rätt stor att det kommer till pc först. Eftersom Sim City-spelen aldrig har varit speciellt prioterade att få ut på konsoll. Sen ska inte ett sånt här spel spelas på konsol, precis som fightingspel inte ska spelas på pc.[/quote]

då har du inte spelat Sim City på Snes : ))

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

hoppas det kmr till antingen ps3 / 360
Sannolikheten är nog rätt stor att det kommer till pc först. Eftersom Sim City-spelen aldrig har varit speciellt prioterade att få ut på konsoll. Sen ska inte ett sånt här spel spelas på konsol, precis som fightingspel inte ska spelas på pc.

då har du inte spelat Sim City på Snes : ))

WeX
Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Nikie:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Nikie:

detta spelet på 40"+ skärm blir sött.

Det är la en onödigt stor skärm du.

Nja, jag har 42" idag, fick den när far tyckte den var för liten så han skaffade en samsung R800 , 52" lcd full hd ( där har du ett jävla stort monster) som är onödigt stor. Jag menar alltså för konsol spelande , hoppas det kmr till antingen ps3 / 360

Det var väl inget. Jag fick min farsas 72" när han köpte en ny 102".

Spelet ser rätt skoj ut. Fast skenet kan ju bedra.

Sluta hävda er pojkar; jag fick faktiskt min farbrors 142" när han köpte en 14"-CRT.

Spelet verkar verkligen lägga till en ny dimension till stadsbyggandet. Vad fint att uppdateringen inte enbart blir grafisk.


signatur

Boom headshoot!

Inaktiv
Skrivet av WeX:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Nikie:
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Nikie:

detta spelet på 40"+ skärm blir sött.

Det är la en onödigt stor skärm du.

Nja, jag har 42" idag, fick den när far tyckte den var för liten så han skaffade en samsung R800 , 52" lcd full hd ( där har du ett jävla stort monster) som är onödigt stor. Jag menar alltså för konsol spelande , hoppas det kmr till antingen ps3 / 360

Det var väl inget. Jag fick min farsas 72" när han köpte en ny 102".

Spelet ser rätt skoj ut. Fast skenet kan ju bedra.

Sluta hävda er pojkar; jag fick faktiskt min farbrors 142" när han köpte en 14"-CRT.

Spelet verkar verkligen lägga till en ny dimension till stadsbyggandet. Vad fint att uppdateringen inte enbart blir grafisk.

Ursäkta men varför ha så stor skärm? Man kan ju sitta närmre?

1
Skriv svar