Need for Speed: ProStreet filmat

Robot
Medlem
Need for Speed: ProStreet filmat

Ser ju faktiskt förjävla skoj ut

Medlem

Jag skulle vilja se NFS-gänget försöka sig på en någorlunda simulator.
Tråkigt att alla NFS* är för arkadmänniskor
Men iallfall så verkar detta spel vara ... snyggt iaf...

Inaktiv

Ser för mkt ut som wipeout och för lite ut som bilspel :/

Medlem

sak bli kuö när det komemr stor skillnad mot dom andra detta komemr vara riktigt snyggt och man kommer kunna ha sönder bilarna det bästa med detta spel tror jag nog:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Hoppas fartkänslan finns med nu då. I förra spelen kändes 100 km/h lika fort som 200 km/h

Medlem

Ser skitbra ut! Och om ni vill ha simulatorer så spela något annat FFS!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Ser kul ut! <@: )

Medlem
Medlem

påminner lite om hot pursuit 2 tycker jag. vilket var fruktansvärt kul kan nog bli helt ok!


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Medlem

Fick NFS II vibbar av den trailern, ser verkligen ut som om detta kan bli bra. Får väl vänta och se om det verkligen är bra efter att man har testat demot...:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ser skoj ut, men tycker asfalten var lite väl blank?

Medlem

yess, äntligen kan man förstöra bilar ^^ (de andra har varit lite trista där man bara får repor och spruckna rutor..)

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Fick NFS II vibbar av den trailern, ser verkligen ut som om detta kan bli bra. Får väl vänta och se om det verkligen är bra efter att man har testat demot...:)

nfs2 ingenting var likt det , detta var mycket snyggare och man kunde ha sönder bilarna vetefan vart du kände igen dig från nfs2


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Schluug:

Ser skoj ut, men tycker asfalten var lite väl blank?

Typ 25 % mindre hade sett bättre ut, men men kanske är så blank asfalt i... arizona?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

harrejävlar va snabbt de gick =D

Medlem

ja efter den filmen läggs spelet till på önskelistan

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av N3m35i5:

Fick NFS II vibbar av den trailern, ser verkligen ut som om detta kan bli bra. Får väl vänta och se om det verkligen är bra efter att man har testat demot...:)

nfs2 ingenting var likt det , detta var mycket snyggare och man kunde ha sönder bilarna vetefan vart du kände igen dig från nfs2

Var du allvarlig nu?:O


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Medlem
Skrivet av pheanics:

påminner lite om hot pursuit 2 tycker jag. vilket var fruktansvärt kul kan nog bli helt ok!

QFT. NFS: HP2 ägde verkligen allt.

Medlem

Vill ni ha simulatorer finns det andra spel. DOH

Medlem

OMG VA COOOLT!!! MUST BUY!! o.O

Medlem

Såg riktigt ballt ut, men jag blev lite besviken över att bilen inte greppade tag i sanden när han kanade sidled, den SKA välta och flippa runt ett tiotal varv och demoleras totalt.

Medlem

Blev mycket positivt överraskad! Det här såg ju skoj ut

Skrivet av Schluug:

Ser skoj ut, men tycker asfalten var lite väl blank?

Det finns två väldigt bra förklaringar till detta.

1. Det har precis regnat i öknen
2. Asfalten smälter

Imponerad! ..lite sur över mega blänket i asfalten när dom lagt ner så mycket krut i resten utav fysik/grafiken.

*edit*
..men efter Hamstern's expert utlåtande så står jag tillrättavisad.! Shining higway's in the dessert ftw!!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

För första gången i mitt liv som jag blir som jag blir sugen på ett Need for Speed spel! Ser riktigt kul ut.

Medlem

Givet köp, såg brutalt kul ut

1
Skriv svar