Street Fighter IV äger allt och alla

Medlem
Street Fighter IV äger allt och alla

Idag är det äntligen dags, släppdagen för vad som mycket väl redan kan vara årets spel. Alla som läst rubriken vet vad det handlar om (du som inte läste den bör justera ögonen en aning uppåt). Jag ska in till stan och hämta min sticka men något spelande blir det inte tal om än (förrän lön). Det är ändå okej, jag och Alfred har ju kört ett antal timmar på redaktionens ex och det är nog där jag kommer spela spelet mest även i framtiden.

Vi har haft flera mäktiga Street Fighter IV-kvällar under de inledande kyliga vintermånaderna på 2009 och fler lär det bli. Bäst hittils - att jag lyckats tangera Alfreds tidigare win streak på 16. Och då ska man ha i åtanke att han tog sin under de första inledande dagarna med spelet, jag ganska nyligen, när vi båda blivit varma i kläderna.

Yeah.

Street Fighter IV. Det bästa fightingspelet någonsin.

#blogg

Inaktiv
Street Fighter IV äger allt och alla

Kommer inte något demo snart? :' (


signatur

Min spelblogg finns att skumma igenom på:
http://www.cbzgaming.blogg.se/

Medlem

Jonas! Kör du på PS3 eller 360? Jag har SFIV på PS3 men funderar på att skaffa det på 360 med arkadsticka. Jag har så sjukt många XBLA-spel som skulle bli ännu bättre med arkadsticka. Knepigt.


signatur

Vincere vel mori.

Inaktiv

Varför inget spelande förrens lön då?


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

Tommy och Street Fighter. Hahaha! Vi har uteslutande kört på PS3 hittills. Dualshock-styrkorset funkar, som alltid, väldigt bra.

Tommy: Jag köpte en arkadsticka till 360 idag...


signatur

Kittens are for real!

1
Skriv svar