Project Offset-trailer

Robot
Medlem
Project Offset-trailer

Ser mysigt ut..
Vet inte varför men fick lite Assasins Creed vibbar i fighting scenen.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Oh såg underbart ut i slutet, påminde mig om sagan om ringen. Riktigt Mäktigt!

Medlem

Coolt som fan


signatur

HELL, IT'S ABOUT TIME.

Medlem

Ragdoll saknas, rätt grymt ändock


signatur

Bengebolle

Medlem
Medlem

Fucking awesome!!!!!!!!


signatur

Friends help you move, best friends help you move bodies!

Inaktiv

Fint, ser ut att bli det Lair aldrig blev.

Flakmonkey
Skrivet av mill:

Fint, ser ut att bli det Lair aldrig blev.

När försökte Lair vara ett actionspel i tredje/förstaperson?

Nåja, ser riktigt trevligt ut måste jag säga, hoppas det blir en lika fin story som grafik bara

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av mill:

Fint, ser ut att bli det Lair aldrig blev.

När försökte Lair vara ett actionspel i tredje/förstaperson?

Nåja, ser riktigt trevligt ut måste jag säga, hoppas det blir en lika fin story som grafik bara

Tänkte mer på kul och omväxlande (och vågar jag säga det -- snyggt). Lair känns mer som shoot'em'up/button mashing.

Medlem

Varje gång jag ser något från Project Offset säger jag:"Ooh! Aah!".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

creed / messiah fusion. men definitivt en lite mer episk känsla, har förtroende för detta tror jag.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Såg riktigt häftigt ut, någon som vet nått om ett möjligt release datum?

Medlem

och detta borjade som ett projekt i ett morkt nord rum med 2 snubbar grymt!

Medlem
Medlem

"

July 30, 2007 - Video Leak

It has come to our attention that a video we made for internal purposes was leaked and is being spread around. Again, this video was for internal use only and we didn't intend to release it publically.

We'd like to request that news sites please not post this video.

Sam McGrath
"
http://www.projectoffset.com/news.html

Medlem

Ser sweet ut!

Måste säga att jag diggar bakåtkullerbyttan som orchen (eller vad det nu är) gör typ 40 sekunder in i filmen; han rullar upp baklänges för en hel trappa, det är akrobatik på hög nivå;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Lite oftopic, men vissa personer på deras forum verkar lite lätt skadade. Knappt varit en enda nyhet sen vi först såg spelet för lääänge sen men ändå så har den här killen lyckats skriva så hä många inlägg, om ingenting.

Storm_PS3
Joined: 24 Sep 2005
Posts: 8916 <---------------woooooot!!!!
Location: Colorado Springs

Inaktiv
Skrivet av KnäckeHäxan:

Lite oftopic, men vissa personer på deras forum verkar lite lätt skadade. Knappt varit en enda nyhet sen vi först såg spelet för lääänge sen men ändå så har den här killen lyckats skriva så hä många inlägg, om ingenting.

Storm_PS3
Joined: 24 Sep 2005
Posts: 8916 <---------------woooooot!!!!
Location: Colorado Springs

hehe kollat in forumet nån gång i jakt på nån nyhet.. och det finns verkligen ena jäkla nördar som häckar där : )

Sen var tydligen den här videon hela ett år gammal !

Medlem

ser fedt grymt ut

Medlem

kollade in det här spelet för några år sen när det först kom och det gjorde mig VÄLDIGT intresserad. Och som några redan har sagt så är släpper dom inte alls så mycket news och videos och screens, det här måste ju vara det minst hypade spelet som finns, undrar om det är därför dom inte släpper nå videos eller screens för dom vill ta världen med storm när det väl är på väg att släppas

Medlem

Verkar vara riktigt grymt, då det händer väldigt mycket samtidigt. Får upp action-nivån en hel del!

Medlem

Om detta går att spela i 1a-personsvy så jag hookad som bara den. Annars får det vara...
Gillade hur han transfererade som Teufel i X-Men som ett svart moln innan han skar halsen av vakten. Naajs.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Grejen är den att den här trailern är egentligen läckt och Team Offset försöker just nu dra ner den från sidan.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Medlem

Lite Enclave där... Hm.

Medlem

dålig stil att lägga upp nyhet om det när det är läckt och företaget bett spelpress att inte skriva om det.

gör det åtminstone mer diskret, skriv i din blogg eller något, men respektera utvecklarna imo.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

haha jag har väntat på trailer nu vid e3 mässan
har letat runt lite....blev ledsen att de inte släppte
men det ser awesome ut


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av Harpa:

dålig stil att lägga upp nyhet om det när det är läckt och företaget bett spelpress att inte skriva om det.

gör det åtminstone mer diskret, skriv i din blogg eller något, men respektera utvecklarna imo.

Nu var förvisso nyheten redan ute, fast en disclaimer kanske inte hade varit helt fel.

Ser i alla fall bra ut


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Harpa:

dålig stil att lägga upp nyhet om det när det är läckt och företaget bett spelpress att inte skriva om det.

gör det åtminstone mer diskret, skriv i din blogg eller något, men respektera utvecklarna imo.

Det där är bara löjligt. När något väl är ute på internet så går det inte att kontrollera. FZ.se har rapporterat om det som vi vill se och därmed gjort sitt jobb bra. Den enda som visat dålig stil är personen som läckt filmen, och eventuellt Offset Software (som inte kunde hålla sig lugna och bara utnyttja situationen).

12
Skriv svar