Första skärmdumpen från They

Robot
Medlem
Första skärmdumpen från They

Ser ruskigt tungt ut Kan dock inte undvika att få lite Final Fantasy-vibbar av det (Första filmen). Inte för att det är något negativt då

Edit: Efter att ha kollat på bilderna igen fast i full upplösning så såg det inte lika imponerande ut längre. Men klart intressant fortförande.

Medlem

Första bilden påminner om Half-Life 2 och Quake4

Medlem

ser coolt ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Ser ruskigt tungt ut Kan dock inte undvika att få lite Final Fantasy-vibbar av det (Första filmen). Inte för att det är något negativt då

Edit: Efter att ha kollat på bilderna igen fast i full upplösning så såg det inte lika imponerande ut längre. Men klart intressant fortförande.

Tänkte exakt samma sak då jag såg bilden...Final-Fantasy filmen.

Medlem

typisk fps....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ser ut som filmen final fantasy spirits within typ. väldigt likt iaf.

Medlem

killen inuti den orangea energi saken ser ut som ett troll i WoW


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Ser ruskigt tungt ut Kan dock inte undvika att få lite Final Fantasy-vibbar av det (Första filmen). Inte för att det är något negativt då

Edit: Efter att ha kollat på bilderna igen fast i full upplösning så såg det inte lika imponerande ut längre. Men klart intressant fortförande.

Lär ju knappast se speciellt imponernade ut om två år hehe... det är lååång tid i spelindustrin...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Kära Internet,

Var snäll och sluta missbruka uttrycket nästa generations konsoler för något som finns och som alltså är den nuvarande generationen.

Tack,
Ledningen


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

The spirits within. Så klart! *Väntar förhoppningsfullt*

Ser väl inte så jättespeciellt ut...?

Medlem

Inget speciellt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar