Stranglehold filmat

Robot
Medlem
Stranglehold filmat

ser väldigt max payne ripoff:igt ut, men det gör får inte spelet att se sämmre ut längtar tills det släpps

Inaktiv

GILLAR (märk lägge till betoningen) att man förstör typ allt bara för att döda 3 gubbar

Medlem

ehm, verkar helt jävla knäppt. Killen står och laddar om mitt i gatan medan 10 pers står och mosar på han.. OK. De finns tydligen sprängbara grejor ÖVERALLT. Närå, blir nog inte så jävla lysande.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

ehm, verkar helt jävla knäppt. Killen står och laddar om mitt i gatan medan 10 pers står och mosar på han.. OK. De finns tydligen sprängbara grejor ÖVERALLT. Närå, blir nog inte så jävla lysande.

Inte speciellt bevandrad inom John Woos tidigare verk, gissar jag?

Inaktiv

ÄLSKAR JOHN WOO! När det här spelet är släppt så är livets cirkel hel. Ser fram emot det här som bara den.

Medlem

" Stranglehold-utvecklarna Midway har förutom den tidigare bekräftade demoversionen också släppt en färsk trailer"

vart är demoversionen?


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem
Skrivet av PiGGeZ:

" Stranglehold-utvecklarna Midway har förutom den tidigare bekräftade demoversionen också släppt en färsk trailer"

vart är demoversionen?

Notera ordet bekräftade.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=20840


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Me think det här är icemans cup of tea


signatur

P.L.U.R

Medlem

SÅ jäkla B det ser ut, stora kometer blir det av kulorna, man kan ha sönder allt men det ser färjäkligt dåligt ut. nej, jag längtar till max payne 3!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

grafiken inte det bästa hopaps dom gör inlevelsen braför det är det som gäller:D
tycker det ser lite väl överdrivet ut kulorna för stora :S och vad man än gör med fienderna såg det ur kommam assor av blod det var det enda jag tror komemr vara dåligt.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av PiGGeZ:

" Stranglehold-utvecklarna Midway har förutom den tidigare bekräftade demoversionen också släppt en färsk trailer"

vart är demoversionen?

Notera ordet bekräftade.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=20840

precis "förutom den tidigare bekräftade demoversionen" alltså den demon dom har bekräftat, så har dom också släppt en trailer, i svenska betyder det att demot och trailern är ute.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

Jefflar va stora gnistor det var ibland.

Medlem

Hardboiled är nog en av de bästa actionfilmerna som finns! Hoppas verkligen får in John Woo-känsla i spelet!

Medlem
Skrivet av PiGGeZ:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av PiGGeZ:

" Stranglehold-utvecklarna Midway har förutom den tidigare bekräftade demoversionen också släppt en färsk trailer"

vart är demoversionen?

Notera ordet bekräftade.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=20840

precis "förutom den tidigare bekräftade demoversionen" alltså den demon dom har bekräftat, så har dom också släppt en trailer, i svenska betyder det att demot och trailern är ute.

Instämmer.


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

1
Skriv svar