Transformers: The Game-demo

Robot
Medlem
Transformers: The Game-demo

Ska bli kul att få testa spelet åtminstone. Filmen rockade ju.

Medlem

Jag fick ingen text i menyerna, mycket mysko så fick gissa mej fram.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Jag fick ingen text i menyerna, mycket mysko så fick gissa mej fram.

Samma här. Jag kunde varken kolla kontrollerna eller ändra några inställningar. :evil:

Medlem

Hehe antar att de så för alla då, samma här nämligen...

Medlem

Verkar vara ett buggfritt och solitt demo... är det ens lönt att slösa energi på att ladda ner det?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

MFC
Medlem

men LOL


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Jag skulle inte testa det här om jag så fick betalt för det....

Medlem

hmmm.... har det att göra med att det var det franska demot?
Finns det en engelsk version ute där någonstans, med fungerande texter ingame?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Bt
Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Ska bli kul att få testa spelet åtminstone. Filmen rockade ju.

Måste varit en annan film som jag såg då.

Den jag såg hade bra effekter men var otroligt lam, hade den mest krystade handlingen någonsin, patetiska skådespelarprestationer samt att slutet var så lamt "everything is not what it seems" att jag fick lust att gå från bion, vilket nästan aldrig händer.

Men jag får skylla mig själv, borde fattat att filmen skulle suga.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Bt:
Skrivet av AstroCreep:

Ska bli kul att få testa spelet åtminstone. Filmen rockade ju.

Måste varit en annan film som jag såg då.

Den jag såg hade bra effekter men var otroligt lam, hade den mest krystade handlingen någonsin, patetiska skådespelarprestationer samt att slutet var så lamt "everything is not what it seems" att jag fick lust att gå från bion, vilket nästan aldrig händer.

Men jag får skylla mig själv, borde fattat att filmen skulle suga.

Nu är det nog dock så att filmen var väl inte direkt riktad till en vuxen publik. Om man tar den för var det är så var den ju lite småkul, jag menar Fantastic 4, det kan man kalla trams dom försöker verkligen göra nått seriöst. Där kan man verkligen säga kasst skådespeleri. Transformers var snyggt gjord och smått underhållande, även om den blev lite väl tramsig i dialogerna ibland.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Filmen var bättre än väntat, dock synd att det blev transformers meets disney. En transformers film med terminator 1 atmosfär och gore ala starship troopers skulle rocka.

Medlem

Filmen var ju kool som fan

I AM MEGATRON!

Medlem

Jag förhandsboka spelet till PC och fick spelet i sammanband med premiären av filmen.
Spelet är helt O.K, håller verkligen inte i längden, men spelet hade fått en riktigt fet Jedi Outcast stämpel om dom hade orkat dra in Multiplayer, men av någon anledning så ville dom inte det *idioter*.

Vad jag har läst så finns bara Multiplayer till Nintendo DS för stöd upp till 4 spelare.

Plus att du får spela Brawl på DS verisonen :D.

Så funderar på att inskaffa DS verisonen också som det hardcore-fan jag är.

PS.

Filmen är gjord för Transformers fans, inte det vanliga folket. VI som växte upp med Transformers vet ju vem som är vem och hur dom var på den tecknade serien.
För er som skippade transformers för Turtles kommer inte se något märkvärdigt med filmen överhuvudtaget, bara mycket stilrenta CGI effekter, annars är det bara robotar som förvandlar sig till Korvkioskar.

Medlem
Skrivet av Bt:
Skrivet av AstroCreep:

Ska bli kul att få testa spelet åtminstone. Filmen rockade ju.

Måste varit en annan film som jag såg då.

Den jag såg hade bra effekter men var otroligt lam, hade den mest krystade handlingen någonsin, patetiska skådespelarprestationer samt att slutet var så lamt "everything is not what it seems" att jag fick lust att gå från bion, vilket nästan aldrig händer.

Men jag får skylla mig själv, borde fattat att filmen skulle suga.

USA-hatare ovan kanske?

Skådespelarna var mycket bra. Shia gjorde en otrolig insats och handlingen var en smula bättre än i andra actionfilmer.

Vissa repliker kändes dock barnsliga. Varför gjorde dom filmen barnvänlig?! -_- Visst tjänar dom lite extra publik men ändå... en mer vuxen film hade säkert dragit en annan slags (säkert minst lika stor) publik.

Spelet är ett typiskt filmlicensspel.

Medlem

Filmen är inte heller riktad mot alla 3-8åringar som ser cartoonen... dom svär ju lite

Medlem

Filmen är en av dom bästa filmerna jag sett! Jag är ett Transformers fan sedan jag såg det på tv när jag var liten. Och lästen någon serietidning också.

Och ni som tycker filmen suger så otroligt mycket, så har jag en sak att säga er. Vad tänkte ni egentligen när ni gick in i biosalongen?

Jätte bra manus och historia och mycket djup!?!? Det är ju för *an efter en tecknad tv serie som var till för barn under 80 talet! Vad hade ni väntat er av det egentligen?! Hur dum kan man bli? Jag är jätte nöjd med filmen och dom gjorde det bästa för att göra den så bra och "trovärdig" som möjligt! Och dom hade kvar lite "känsla"/"anda" ifrån 80 talet!

Men ni som klagar är väl födda i 90 talet och har inte sett tv-serien eller läst serietidningen i överhuvudtaget .


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Som vanligt; för lite kommentarer om själva spelet/demot.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av KEFF:

Filmen var ju kool som fan

I AM MEGATRON!

haha joo tkr också den var rätt tuff... men lite för mkt kanske en kille blir polare med en bil som helt plösligt blir en robot. sen hämtar bilen alla andra sina polare sen står dom på hans tomt och har Te kalas... nä vette fan asså men som sagt, specialeffekterna var ju för tuffa

1
Skriv svar