Rykte: PS3 firmware 2.7 detaljer läckta?!

Medlem
Rykte: PS3 firmware 2.7 detaljer läckta?!

Rykten kan vara en förbannelse där förhoppningar tänds för att sedan släckas för att några ville vilseleda oss. Med andra ord, ta detta med en nypa salt då detta kan vara för bra för att vara sant. Enligt en "källa" från Sony research ska detta komma ut i nästa PlayStation 3 firmware updatering, 2.7.

Included in the list of enhancements is the option to send voice messages to users on your friends list, as well as being able to send messages while in-game.

Check it out:

Friends List:
- Voice Messaging is now available as an alternative to text after selecting a user on the friends list. Voice message recordings are capped at 30 seconds.
- Home Integration: Saved PlayStation Home avatar photos can be selected as photo ID for Gamer Card/Friends List.
- Trophy number and Gamer Level are listed under Friend names for quick reference.

Gamer Card & Trophies:
- Gamer Card layout has been changed to more closely resemble the PlayStation Store aesthetic.
- Past Trophy information can be viewed in detail by selecting "Recent Trophy History" option.
- Newly acquired trophies auto-sync in the background
- Server infrastructure for Trophies has been optimized. Resulting in faster retrieval time for Gamer Card and Trophy information.

In-Game XMB:
- Loading time for In-Game XMB has been drastically reduced, resulting in a more seamless in-game experience.
- "Theme settings" options while in-game is now available, allowing custom themes to be applied to the In-Game XMB.
- Internet Browser can now be accessed while in-game.
- Voice messaging and voice chat options can be used while in-game.
- Options that cannot be used in the XMB during game sessions are grayed out (but still selectable) to eliminate user accessibility confusion.

För bra för att vara sant? Jag tar det hela med en nypa salt. För om detta är den riktiga listan, ja då måste jag säga att PSN har övertaget.

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Rykte: PS3 firmware 2.7 detaljer läckta?!

Vadå kan man idag INTE röstchatta om man spelar olika spel?

Medlem

Nope, måste vara inne i samma spel och spela i samma lobby.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Saker som XBL har haft sedan länge sen.

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Saker som XBL har haft sedan länge sen.

och? vad är din poäng? vara ett troll? Är det förbjudet att PSN ska få detta?

Jag kan iaf spela när jag vill, hur mycket jag vill utan att betala en krona, kan du det med XBL? Nä just det, än jäkla skillnad. GTFO.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Efterlängtade saker på den listan


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Åh!!! Hoppas infon stämmer för isf så finns det ingen mening med att betala för Xbox live längre. Svider redan att betala i månaden för att kunna lira Gears 2 online.. Håller tummarna att ingame voicechat och voicemessages finns med.

1
Skriv svar