Hong Kong ger och tar

Medlem
Hong Kong ger och tar

Förra veckan var jag på semester i fjärran land. Resmålet var Hong Kong, en av Asiens största metropoler. Och shit pommes vilken fantastisk semester det blev. Hong Kong var en pletora av motsatser. Storstadsdjungel å ena sidan. Djungel å den andra. Stora, fina stränder, hetsiga marknader, kitschiga designbutiker och meditativa buddhistkloster. Hong Kong hade verkligen något för alla.

Resesällskapet bestod av mina bägge äldre bröder. De vittnar lite om vad som komma skall för mig.

Det fanns inte en byggnad som inte var en skyskrapa. Bostadshusen mätte över två, trehundra meter. Rätt var det var så började den faktiska djungeln, som om någon bara hade dragit en linje. Extremt coolt.

Världens största Buddha-staty. Svåråtkomlig jäkel.

Resans odiskutabla höjdpunkt var ändå spårvagnsresan med den här åldrade kufen. Snubben inleder med att påpeka att jag är gigantisk, fortsätter sedan med att förolämpa mig genom att påstå att mina bröder är mycket intelligentare än mig och avslutar med att berätta hela sitt livs historia. Fantastiskt.

#blogg

Medlem
Hong Kong ger och tar

Fy fan vad den första bilden är obehaglig: Två stora Jonas Högberg utan hår omger en liten Jonas Högberg med hatt!

Haha! Mindfuck.

Det var fina bilder. Fin Buddha. Fin gubbe.

Medlem

Hah. Du blev ägd av en vis gammal gubbe. Vet du vad det betyder?

Att du blev ägd av en vis gammal gubbe.

Inaktiv

Men hade de Sprite Pineapple Crunch????????

Nej! Sluta fråga!


signatur

Kittens are for real!

1
Skriv svar