Combat Mission: Shock Force-demo i filarkivet

Robot
Combat Mission: Shock Force-demo i filarkivet

StarForce, yes/no?

Medlem

Värt att testa, yes/no?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Pansarknekt

Testar soooon. 82%


signatur

Ooooh the drama!

Pansarknekt

Testat lite nu och fått lite hum om spelets helhet. Verkar vara väldigt roligt om man gillar simulatorer och modern krigsföring.
Nåt som inte var bra var såklart grafiken men det visste vi. Däremot kameran kändes extremt onödigt klumpig. Har spelat två dussin liknande strategi spel (flesta med WWII settings) och där har kameran fungerat. Som det känns nu behövs det ordnas lite.
Har dock inte försökt konfiguera om kameran själv än, vet inte ens om det går.
Allt som allt så rekommenderar jag det till alla sim-fans som gillar lite högre inlärningskurvor på spel. Men som sagt, kameran drar ner spelet.
Härligt att FZ lägger ut demot på sina snabba serverare så vi kan testa innan vi köper det hele.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Spelet kändes lite väl hackigt för att ha så dålig grafik.

Inaktiv

Kameran var inte riktigt min grej, skulle nog funka bättre om spelet hade samma kamerastyrning som Total war serien har.

Ibland förstår man bara inte hur speltillverkare tänker. Jag menar, kamereran i det här spelet funkar ju knappt?.
Håller du in "W" för att röra kameran framåt och råkar komma imot "A" jag då stannar hela bilden.

Och varför har dom inte "Mouse3"(Scrollen) som kameraknapp?.

Nej, ush....att inte vissa testar spelen innan dom låter andra testa.

Medlem

Glöm inte att spelet är väldigt modbart, du kan byta ut så gått som allt med nya texturer och explosioner, ljud osv.

Grafiken kan bli mycket bättre

1
Skriv svar