Frilanspolisen slår tillbaka!

Medlem
Frilanspolisen slår tillbaka!

Efter att ha blivit ignorerad till det där mäktiga super-blawg-of-the-year-priset som det snackas en massa om just nu fick jag en plötslig vitamininjektion och en livsuppehållande stöt rakt in i blogg-venen. Jag tänkte "fy fan", "wtf" och "ja, just det, typ tre inlägg på de senaste tre månaderna kanske inte vinner någons kärlek".

Man måste ju vara där ute i cyberrymden (här) annars hörs man ju inte. Sa en annan del av mitt sårade självförtroende. Sen kom en tredje del med en bitchslap som hette duga, vilket placerade mig här.

Man blir ju lätt lite störd av att blogga. Jag vill att varje inlägg ska vara helt fantabulöst. Intrevenöst. Och extraordinöst. Eller roligt. Eller konstigt. Gärna båda.

Men vad tusan. Man ska inte ta saker och ting så allvarligt. Kanske bara skriva av sig lite grann. Det får bli misslyckat. Dåligt. Tråkigt. Långrandigt. Avsnoppat. Fisförnämt. Pretentiöst. Flåsigt. Korkat.

Om ni håller med mig i kommentarsfältet nedan så lovar jag att skriva ett blogginlägg om dan for ever.

Det är givetvis lika mycket hot som löfte.

#blogg

Medlem
Frilanspolisen slår tillbaka!

SKRIV ETT BLOGGINLÄGG OM DAN FÖRRFAAAAAN!

Medlem

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!


signatur

Vincere vel mori.

Jag älskar blogg-brandtal.

Älskar Kelets... reaktion.


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Jag älskar dig också Jonas <3

1
Skriv svar