Need for Speed: ProStreet-trailer

Robot
Medlem
Need for Speed: ProStreet-trailer

Såg mest rök .. var va trailern ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fin rök iaf. Och snygg bil

Medlem

Ok ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Tyckte röken såg lite väl tjock ut... och rörde sig inte särskilt "smooth"...


signatur
Medlem

Need for speed utan techno är som våfflor utan sylt.

Medlem

Tråkig trailer.

Medlem

Jag tyckte röken såg lite... dålig ut

Medlem
Skrivet av Kame_boy:

Need for speed utan techno är som våfflor utan sylt.

Haha, det första jag gör i Need for Speed, är att stänga av alla hiphop/techno-spår, och endast behåller hårdrocken.


signatur
Medlem

Jaha.. Det var intresant.. NFSPS handlar om att göra burnouts...

Medlem

Ingen expert på reklam, men gör de inte så här för att printa in spelet i hjärnan på en? Massa småfilmer som uppenbarligen handlar mer om EA-loggan och "PRO STREEET!!" än själva spelet

Medlem

Om ni läser vad trailern heter så är det "SMOKE" de vill alltså visa volymetric smoke som också är en effekt man kan se i WiC.

/over and out


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tycker röken såg typ tecknad ut


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

snygg rök tyckte jag. Gillade hur den följde med runt däcket.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

snygg rök tyckte jag. Gillade hur den följde med runt däcket.

ja usch va snyggt det var


signatur

Bengebolle

Medlem

Sockervaddsmaskin gone crazy?

Nä, prova gärna med att dra ner opaciteten / partikeltätheten med 90% så kanske det blir rök av det. Känns helt fel just nu.

Medlem

Bara jag som har tappat intresset helt och hållet för Need For Speed? Var rätt kul i början, men nu tycker jag det bara samma spel i nya förpakningar.

Vad hette det första spelet som va i "Street"-miljö, Need for Speed: Underground tror jag det var. Iaf, tycker det inte har ändrats mycket från det spelet x)

Medlem

Bara massa rök. Shit vad häfftigt spel, det här måste jag skaffa. Eller inte. Sämsta trailern jag sett.

Medlem

Vet inte riktigt vad som var meningen med trailern men snyggt var det iallafall..

Håller med dig ReDog. börjar tröttna på need for speed spelen nu..dags att starta nått nytt

1
Skriv svar