Electronic Arts arbetar på The Godfather 2

Robot
Medlem
Electronic Arts arbetar på The Godfather 2

sneaky Hoppas jag kan spela detta nu då eftersom jag missade ettan helt.

Medlem

Vill hellre se att Mafia 2 kommer =(

Om du missade Godfather behöver du inte sörja. En riktig besvikelse...

Medlem

Jupp ettan sög. Alla bilar kändes like snabba, betedde sig på exakt samma sätt och lät alla likadant. Gameplayet förutom bilarna var väl hyffsat. Men det var en ren besvikelse. Jag skulle hellre vilja se Mafia 2. För Mafia var på långa vägar roligare och bättre än Godfather.

Medlem

Mmm, jag skulle också vilja se ett nytt Mafia, men men...

Tyckte verkligen tillräckligt med folk att Godfather var bra så att dom kan göra en uppföljare...eller sålde det bra p.g.a. namnet?

Medlem

hoppas de lär från sina misstag och inte gör samma sak igen för det första gudfadern spelet var inte så jävla bra om man frågar mig

Medlem

The Godfather var ju inget annat än ett Maffia wannabee-spel.

Ge oss Maffia 2 istället!

Medlem

Håller med många ovanstående. MAFIA 2 vill vi se! Godfather var ett skämt och ett hån mot filmerna.

Medlem
Skrivet av snigelslem:

Håller med många ovanstående. MAFIA 2 vill vi se! Godfather var ett skämt och ett hån mot filmerna.

instämmer ett stort hån. Däremot Mafia det är grejer det! Mafia 2 please.

Hoppas Electronic Arts har lärt sig av något av säljar floppen Gudfadern 1.

Medlem
Skrivet av Daniel_Met:

Vill hellre se att Mafia 2 kommer =(

AMEN!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mmm, Mafia är det bästa spelet i genre, men det är alltid bra att några försöker göra mera maffia spel :]

Inaktiv

Jaha.. Har ju precis köpt Godfather till 360´n.. Sitter bara och väntar på att min konsoll ska komma tillbaka från lagning i Tyskland..
Köpte iofs spelet på rea, så jag ska ge det en chans iaf. Men jag hade väl kanske inte heller så stora förhoppningar på det.


signatur

EVGA 680i SLI-Core2Duo E6600-Corsair 2GB Twinx-Gainward 8800GTS 320MB-SoundB X-FI Elite pro-

Medlem

Kan bli något, men om EA är med i leken så ska man inte för höga förväntningar...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar